Terug

geen maandelijkse afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. H.

Naar: TotalEnergies

22/01/2025

Beste, ik heb meermaals via chat contakt met jullie opgenomen, ik wacht nog steeds op mijn maandelijkse afrekening van december 2024, het komt door de fusie's van de gemeenten krijg ik telkens als antwoord, maar geen oplossing of tijdstip wanneer dit in orde gaat zijn

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: P. H.

23/01/2025

Uw Referentie: E12554001 Beste, Bij deze komen wij terug op onderstaande klacht. Ik nam het dossier van de klant erbij en zie dat de klant inderdaad te horen kreeg dat de facturen op basis van de gemeentefusies geblokkeerd staat. Voor veel klanten is dit het geval echter heeft de blokkade voor deze klant een andere reden. Momenteel hebben wij nog geen attest voor het sociaal tarief van 2025 ontvangen. Wij hebben momenteel tot wij het attest ontvangen van de klant de facturen tijdelijk geblokkeerd om te voorkomen dat de klant een afrekening zonder sociaal tarief ontvangt. Van het moment dat wij dit attest hebben en kunnen inbrengen doen wij het nodige voor het opstellen van de maandelijkse afrekeningen. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Maureen Customer Services TotalEnergies TotalEnergies Power Gas Belgium Rue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUE www.totalenergies.be CONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur. CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 22/01/2025 17:45 Aan: support@totalenergies.be Onderwerp: geen maandelijkse afrekening ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D0Y033WA3.!500QD0SMbdc:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform