Terug

geen maandelijkse afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. H.

Naar: TotalEnergies

04/02/2025

Beste, ik heb 4 maal via chat,2 x maal via testaankoop gevraagd waar mijn maandelijkse afrekening blijft, jullie uitleg dat er nog niets is ontvangen ivm mijn sociaal tarief,is niet juist,ik heb naar de fod gemaild,ze zeggen dat jullie al van januari alles hebben doorgekregen ivm mijn sociaal tarief. Dus had ik nu graag mijn maandelijkse afrekening gehad van december 2024 en januari 2025, ook jullie app om het maandelijkse verbruik op te volgen werkt al een half jaar niet meer,zoals jullie weten ook van andere klanten, ik ben het grondig beau, aub zeg, H P

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: P. H.

04/02/2025

Uw Referentie: E12554001 Beste, Bij deze komen wij terug op onderstaande klacht. Ik nam het dossier van de klant er nogmaals bij, tot op heden ontvangen wij nog geen melding voor het sociaal tarief. Hierdoor kunnen wij niet overgaan tot factureren. Mocht het FOD de klant een attest hebben bezorgd mag deze zeker naar ons verzonden worden, zo kunnen wij dit sneller inbrengen. Zou de klantons een screenshot kunnen bezorgen van wat hijprecies krijgt voor foutmelding of niet zichtbaar is in de klantenzone. Zou hij ons ook kunnen meedelen of dit probleem zich voordoet op de desktop versie of mobiel. De meer informatie wij hebben over het probleem, de meer wij door kunnen geven aan onze interne dienst IT zodat zij dit voor de klant kunnen onderzoeken. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Maureen Customer Services TotalEnergies TotalEnergies Power Gas Belgium Rue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUE www.totalenergies.be CONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur. CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 4/02/2025 11:00 Aan: support@totalenergies.be Onderwerp: geen maandelijkse afrekening ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D0Y033WA3.!500QD0T0sat:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform