- Op 9/3/23 bracht ik mijn voertuig (Camper Benimar) binnen om een terugroepactie van Ford/Benimar te laten uitvoeren(ongewild vergrendelen). Geen lijst met uitgevoerde werken gekregen. Euvel is niet verholpen (in garantie)- Op 30/5/23 voertuig terug binnen. Volgens werkplaatsleider is het probleem dat de verluchtingsgaatjes in het afwateringkanaal onder voorruit verstopt was met bladeren (in garantie) Euvel is nog steeds niet verholpen, ook nu geen lijst met uitgevoerde werken gekregen.-op 8/6/23 gaat vtg binnen voor een nazicht voor TC en plaatsing nieuw slot bestuurdersportier (werken betaald en werkorder ontvangen) Mondeling nog eens gevraagd naar stand van zaken ivm ongewilde vergrendeling. Receptie zou iets laten weten- 19/6/23, na tevredenheidsonderzoek Ford, mail gekregen van receptie dat werkorder momenteel misplaatst is. Als klassement in orde was zou ik bericht ontvangen- 12/7/23 heb ik mail gestuurd dat ik nog niets had ontvangen. Geen antwoord gekregen- 1/8/23 Nogmaals mail gestuurd dat ik nog steeds niets heb ontvangen...Nu, bijna 4 maanden verder en nog steeds niets gekregen. Het euvel is nog steeds aanwezig en ik heb nog steeds geen bewijs dat ik tijdens de garantieperiode de nodige stappen heb ondernomen