Geachte mevrouw/heer,
Op 4 juni 2025 bestelde ik via de webshop van MediaMarkt een televisie (bestelnummer 262812524), met levering voorzien op 6 juni in de winkel. Tot op vandaag is de hoofdtelevisie niet geleverd, enkel het gratis bijproduct werd ontvangen.
Ik contacteerde meermaals de klantendienst, die herhaaldelijk beloofde “een bericht naar de winkel te sturen”, maar de winkel bevestigde schriftelijk dat zij nooit iets vernomen hebben. Annuleren of terugbetaling werd geweigerd omdat het pakket “verwerkt” zou zijn, ondanks dat ik het nooit heb ontvangen.
Op 16 juni stuurde ik een laatste ingebrekestelling met een redelijke termijn. Tot op heden kreeg ik geen oplossing.
Gevraagd:
– Terugbetaling of levering van mijn bestelling
– Schadevergoeding voor tijdverlies en slechte service (€150)
Bijlagen: bestelbevestiging, communicatie met klantendienst en winkel.