Beste mevrouw
Een pakketnummer geven is niet meer nodig, het pakket is terecht. Een buur had gezien dat de leverancier het pakket naar onze voordeur had gegooid (inderdaad 'gegooid', dat is bevestigd door onze camera), zonder aanbellen. Ik was op dat moment thuis, maar dat wist de buur niet, dus ze heeft het pakket bijgehouden om het veilig te stellen. Onze voordeur is namelijk niet de 'veilige plek' die ik (telkens opnieuw, trouwens!) ingeef op de DPD-website. Het probleem is dus opgelost, maar niet dankzij DPD. De leverancier mag het een geluk noemen dat de inhoud niet is gebroken. Ik heb helaas nog bij geen enkele andere transportdienst dergelijke negatieve zaken meegemaakt. Als ik in de toekomst zie dat DPD het transport doet, dan zal ik gewoon afzien van mijn aankoop. Het is de rompslomp niet waard. Gelukkig heeft de klantenservice van de verzender het gebrek aan klantenservice van DPD goedgemaakt.