Terug

Geen leveringspoging ondernomen - Pakket meteen naar afhaalpunt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. W.

Naar: DPD Belgium

23/10/2025

De verwcahte DPD-levering is helaas nooit gearriveerd. DPD heeft bevestigd dat de leverancier nooit aan onze deur is geweest, maar op 100 meter ervan is gestopt. Ik begrijp dat er fouten kunnen gebeuren, maar het zou ook fijn zijn als deze worden rechtgezet. We hebben dit helaas al eerder gehad met DPD. Het minste wat DPD kan doen is toch het pakket écht komen aanbieden in plaats van dat ik er zelf om moet rijden. Het is jammer, zowel voor de verloren tijd als voor het verloren geld voor een telefoongesprek dat ik met DPD wilde aangaan, maar waarbij ik niemand aan de lijn heb gehad omdat het steeds "uitzonderlijk druk" is. De digitale reactie van DPD: "Ik kan u zeker begrijpen dat u het pakket terug bij uw thuis had geleverd. Echter is er een procedure dat als het pakket in een afhaalpunt is geleverd dit niet meer opgehaald kan worden." Dat is lekker makkelijk, vooral voor DPD zelf. Nogmaals: dit is helaas niet de eerste keer bij hen!

Berichten (7)

DPD Belgium

Naar: E. W.

24/10/2025

Beste Evy, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Ik begrijp uw frustratie, en zal uw klacht ook opnemen met het leverdepot zodat de bezorger word aangesproken hiervoor. Maar zoals de klantendienst doorgaf is het moeilijk een pakket dat in een shop werd geleverd terug gaan afhalen voor een levering bij u. Want het zal dan hoogstwaarschijnlijk wegens een operationeel systeem retour afzender gaan. Dus ik raad u aan het pakket in de shop te gaan halen zodat het zeker niet retour word gestuurd. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk gebeurt dit in de toekomst niet meer. Ik wens u een fijne dag en alvast een goed weekend. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

E. W.

Naar: DPD Belgium

05/11/2025

Beste DPD De verzender van het pakket was zo vriendelijk om het pakket opnieuw te verzenden. In tegenstelling tot DPD, hebben zij wél een klantenservice. Helaas (en dit is gewoon echt te erg voor woorden!) is het pakket opnieuw niet aangekomen. Het zou vandaag geleverd zijn, maar ik was thuis en ik had bovendien (voor alle zekerheid) een veilige plek ingesteld. Niemand heeft aangebeld, ik heb niemand gezien, het pakket is nergens te bespeuren. Hier is dus OPNIEUW niemand geweest, maar het pakket is zogenaamd wel bezorgd volgens de DPD-website. Hoe kan dit? Waar is mijn bestelling?

DPD Belgium

Naar: E. W.

06/11/2025

Beste Evy, Kan u mij het nieuw pakketnummer geven zodat we dit kunnen nagaan. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

E. W.

Naar: DPD Belgium

06/11/2025

Beste mevrouw Een pakketnummer geven is niet meer nodig, het pakket is terecht. Een buur had gezien dat de leverancier het pakket naar onze voordeur had gegooid (inderdaad 'gegooid', dat is bevestigd door onze camera), zonder aanbellen. Ik was op dat moment thuis, maar dat wist de buur niet, dus ze heeft het pakket bijgehouden om het veilig te stellen. Onze voordeur is namelijk niet de 'veilige plek' die ik (telkens opnieuw, trouwens!) ingeef op de DPD-website. Het probleem is dus opgelost, maar niet dankzij DPD. De leverancier mag het een geluk noemen dat de inhoud niet is gebroken. Ik heb helaas nog bij geen enkele andere transportdienst dergelijke negatieve zaken meegemaakt. Als ik in de toekomst zie dat DPD het transport doet, dan zal ik gewoon afzien van mijn aankoop. Het is de rompslomp niet waard. Gelukkig heeft de klantenservice van de verzender het gebrek aan klantenservice van DPD goedgemaakt.

DPD Belgium

Naar: E. W.

07/11/2025

Beste Evy, Blij te horen dat het pakket terecht is. Graag toch het pakketnummer zodat de chauffeur hierover word aangesproken,want hij moet de procedure opvolgen en mag zomaar niet het pakket aan uw voordeur gooien. Hij moet het zoals gevraagd op de veilige plaats afzetten die u heeft doorgegeven. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

E. W.

Naar: DPD Belgium

08/12/2025

Beste mevrouw Dat was order DPD BE 05228729785162. Met vriendelijke groeten Evy Woumans

DPD Belgium

Naar: E. W.

09/12/2025

Dag Evy, Dit betreft nog steeds het eerste pakket dat retour afzender werd gestuurd. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform