Beste,Ik bestelde bij Vidaxl 2 kippenrennen, echter zag ik te laat dat het afleveradres niet correct was. Ipv mijn thuis adres zou het een ander adres moeten geweest zijn aangezien ik zelf niet thuis was gedurende 5 weken betreffende Na bestelling. Ik nam meteen contact op met hun klantendienst, welke me vertelde dat het onmogelijk was het adres te wijzen gezien deze reeds in verzendmodus zat. Ze gaven me de de garantie dat ze het nodige gingen doen om alles op te lossen.Inmiddels bijna 7 weken later ben ik al 2 weken met hun aan het mailen om de bestelling te annuleren en te crediteren. Dit omdat ik men bestelling gezien afwezigheid niet jeb ontvangen.Er is alles behalve een vorm van medewerking, er worden 20 keer de zelfde dingen gezegd en ik krijg maar 1 antwoord per dag.Dit is geen klantenservice, dit is mensen aan de lijn houden. Ik eis van hun men geld terug gezien ze duidelijk niet in staat zijn hun job correct uit te voeren.