Beste testaankoop,
Ik weet me even geen raad meer.
Ik bestelde via mijn onderneming een dyson airwrap id via hun officiële site op 5 november. Ik kreeg een mail van hen en deed zo een pre-black friday deal. Het bedrag ging van mijn rekening af: 399€
Ik kreeg geen bevestigingsmail en geen ordernummer maar besloot om even af te wachten. Na 5dagen op 10 november besloot ik contact met hen op te nemen via whatsapp. Een Ai robot vertelde mij dat ik moest afwachten want dat hij mijn bestelling niet zag in mijn account, er dus ook niks bij Dyson zou vertrekken en ik dus binnen 14 dagen mijn geld zou terug krijgen. Ik gaf aan dat ik dit niet wilde, maar Ai had hier geen oren naar.
Op 11 november ging ik een nieuw gesprek aan, die Ai robot zei dat ik alles maar via mijn bank moest regelen. Na een ongunstig antwoord van mezelf zei hij dat hij het probleem aan zijn team zou voorleggen en ik binnen de 48u een mail zou ontvangen.
14nov: nog steeds geen mail. 15 nov wel. Een korte uitleg die geen steek hield en dat hun team er weeral mee bezig is.
Op 26/11 kreeg ik eest een bevestiging van mijn bestelde product, op 27/11 mijn factuur en daarna een bevestiging dat het product verzonden zou zijn.
Sindsdien wacht ik op mijn product, dat nooit bij post nl is aangekomen. Ze hebben een label aangemaakt, maar na contact met post nl weet ik dat ze niks kunnen uitsorteren omdat ze van Dyson geen artikel hebben ontvangen dus ook niet kunnen leveren.
Ik heb vandaag opnieuw contact gehad met de klantendienst van Dyson via whatsapp, die hebben opnieuw 1 of andere dienst aangesproken. En contact via de telefoon; die zei me vlakaf dat ze mij niet kon helpen.
Ik weet de oplossing niet meer: 399€ armer, geen product, ze houden me aan het lijntje en ik voel me bestolen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes