Terug

Geen levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. N.

Naar: Dyson

03/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 5/12/25 kocht ik, Berenice Manette, bij Dyson een stofzuiger :Dyson V15 DETECT ABSOLUTE GOLD/IRON/GOLD + Grab & Go Dok inc Tool Extender Retail in uw online winkel en betaalde ik 499€ . Bij de bevestiging van de bestelling met nr 1752386044 werd mij meegedeeld dat de levering tegen 7/11/25 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Ik verzoek derhalve om onmiddellijke levering of de terugstorting van het betaalde bedrag van 499€. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 18 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform