Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

F. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

06/03/2025

Beste, Tweede week zonder krantlevering! Elke dag klacht doorgegeven. Nog steeds geen reden of oplossing voor het leveringsprobleem gekregen? Heb abonnement van 3 jaar. Wat nu ? Wat zijn jullie en mijn rechten en plichten? Al enkele malen krant gekocht in winkel, dit is duurder en op 6 km afstand dus ook geen oplossing op de lange duur! Bij geen correcte oplossing zal ik hierbij dan ook verdere stappen ondernemen via advocaat testaankoop. Met vriendelijke groeten, Van Hecke Frank

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: F. V.

17/03/2025

Beste, Bij nazicht van het abonnement A1002908965 zien we dat er reeds een onderzoek opgestrta is. We zien ook dat er sinds 11/03/2025 geen klachten meer zijn binnengekomen. Het onderzoek is momenteel nog lopende maar zal, indien er geen klachten meer komen, afgesloten worden op 19/03/2025. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vicky Bellen Senior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be Op di 11 mrt 2025 om 12:21 schreef Customer Center Admin Team customercenter@persgroep.net:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform