Terug

Geen levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. B.

Naar: Lommelen NV

03/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 21/5/2024 kocht ik een HBG675BB1 BOSCH en een CMG633BB1 BOSCH in uw online winkel en betaalde ik €1635,00 voor beide producten met gratis verzending. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen week 26 van 2024 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog niet geleverd zoals overeengekomen. Deze vertraging heeft mij als man en vader reeds veel last mee gegeven, imagoschade tegenover hen wat betreft het vertrouwen die ik had in jullie familiebedrijf bijvoorbeeld. Ik verzoek derhalve om een volledige terugbetaling van de bestelde producten, die op een totaalbedrag van €1635,00 komt. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, B.D. Bijlagen: * Orderbevestiging * Betalingsbewijs * Mailverkeer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform