Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. D.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

25/02/2025

Blijkbaar mag Het Laatste Nieuws zich permitteren van een factuur te sturen voor niet gepresteerde leveringen. De laatste weken moet men zich tevredenstellen met een krant per week. Reclameren kan niet ik hoor van geburen telefoneren driekwart uur zonder resultaat. Persoonlijk geprobeerd te chatten na 20 minuten nog geen fatsoenlijke verbinding zogezegd vijf in de wachtlijst wanneer op 1 geen medewerker beschikbaar. Totaal geen respect voor de klanten zelf voor senioren die meer dan zestig jaar klant zijn. Misschien gaat het over solidariteit met negen afgedankte medewerkers, het was misschien beter deze te houden en het overschot af te danken.

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. D.

05/03/2025

Beste-, Betreft klachtnummer: 12170882 Bij nazicht van meneer zijn abonnement zien we enkel klachten gerigistreert op 17-18-19-20 februari 20225. Deze worden uiteraard gecompenseert en in mindering gebracht bij de betalingen. Als gevolg van een wijziging in de leverancier van meneer zijn krant, is er hinder te verwachten bij de bezorging van de krant. Dit betekent dat de krant mogelijk later dan gewoonlijk of niet zult ontvangen tijdens de opstartfase van deze nieuwe leverancier. Wij doen er alles aan om de hinder te beperken. We danken je voor je begrip. Heeft meneer toch geen exemplaar ontvangen, dan kun hij deze bezorgklacht registreren via MijnOmgeving. Men hoeft hier niet steeds voor binnen te bellen of te chatten. Wist je dat je jouw krant ook dagelijks vanaf 06.00 uur online kunt lezen? Log in via a href=s:mijnomgeving.hln.be/s:mijnomgeving.hln.bea om toegang te krijgen tot de digitale krant en de premium-artikelen. Je vindt hier bovendien ook antwoorden op veel voorkomende vragen. Met vriendelijke groet, Vicky Bellen Senior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be Op vr 28 feb 2025 om 14:08 schreef Customer Center Admin Team customercenter@persgroep.net: ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform