Beste-,
Betreft klachtnummer:
12170882
Bij nazicht van meneer zijn abonnement zien we enkel klachten gerigistreert op 17-18-19-20 februari 20225.
Deze worden uiteraard gecompenseert en in mindering gebracht bij de betalingen.
Als gevolg van een wijziging in de leverancier van meneer zijn krant, is er hinder te verwachten bij de bezorging van de krant. Dit betekent dat de krant mogelijk later dan gewoonlijk of niet zult ontvangen tijdens de opstartfase van deze nieuwe leverancier.
Wij doen er alles aan om de hinder te beperken. We danken je voor je begrip. Heeft meneer toch geen exemplaar ontvangen, dan kun hij deze bezorgklacht registreren via MijnOmgeving. Men hoeft hier niet steeds voor binnen te bellen of te chatten.
Wist je dat je jouw krant ook dagelijks vanaf 06.00 uur online kunt lezen? Log in via a href=s:mijnomgeving.hln.be/s:mijnomgeving.hln.bea om toegang te krijgen tot de digitale krant en de premium-artikelen. Je vindt hier bovendien ook antwoorden op veel voorkomende vragen.
Met vriendelijke groet,
Vicky Bellen
Senior Advisor Customer CareMedialaan 1
1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be
Op vr 28 feb 2025 om 14:08 schreef Customer Center Admin Team
customercenter@persgroep.net:
---------- Forwarded message ---------