Beste, Ik bestelde op 26/3/2024 bij Itek Webwinkel een tuinset Houston 6 en betaalde hiervoor 299,95 euro. Op 28 maart werd de tuinset geleverd via DHL en we zagen onmiddellijk dat de artikels beschadigd waren, de hoeken van de tuintafel waren afgebroken. Wij hebben foto's genomen van de levering en we hebben de levering geweigerd. Wij hebben dit ook onmiddellijk gemeld via mail aan de klantendienst van Itek met de bijhorende foto's. Op 2 april kreeg ik een reactie van de klantendienst dat ze de retour nog niet hadden gekregen. Dat ik geduld moest hebben. Na herhaaldelijk herinneringen kreeg ik op 17 april opnieuw een mail dat de retour die dag pas in het systeem was verschenen en dat zij de schade gingen claimen bij DHL. Ik heb toen wel gevraagd voor een terugbetaling of een levering van een nieuwe tuinset aangezien alles door ons al was betaald. Hun onderzoek met DHL daar hebben wij tenslotte niks mee te maken. Ik kreeg als antwoord dat alles in behandeling was en ik opnieuw geduld moest hebben. Elke week op dinsdag stuur ik een mail ter herinnering, zonder nog enige reactie van Itek, ondertussen zijn we 14 mei en bijna 2 maanden na de aankoop en we krijgen geen oplossing aangereikt. Wij hebben 299,95 euro betaald, dat zijn best wel veel centen. Ik heb ook het gevoel dat ze niet met een oplossing gaan komen.Vandaar dat wij nu verdere stappen wensen te nemen.