Terug

geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/04/2024

Ik bestelde via mijn werkgever een hoofdtelefoon. Deze zou op 29 maart 2024 geleverd worden via GLS. Tot op heden heb ik nog geen pakje ontvangen. Na enkele keren contact te hebben opgenomen met GLS werd mij telkens gezegd dat mijn pakje die dag geleverd zou worden, helaas zonder succes.Ook via de verzendgegevens zie je dat het pakje elke dag aangeboden wordt maar zonder reden terug wordt gestuurd naar het depot.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. H.

16/04/2024

Beste Mevr HuysmanUw pakket is geladen voor levering vandaag.Er is informatie naar het depot gestuurd om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. H.

18/04/2024

Beste Mevr HuysmanUw pakket is geleverd op parcel shopMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform