Hallo Anne-Sophie, Jouw situatie is met oprechte aandacht ontvangen! Ik bied mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp de frustratie die deze situatie met zich meebrengt, vooral gezien de initiele verwachting van een snelle levering. Laat me je verzekeren dat we ons bewust zijn van de ernst van de situatie en er alles aan doen om het matras zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen. Om deze situatie op te lossen, hebben we een aanvullende bestelling geplaatst voor het Emma Original Hybrid matras in de maat 180x200. Deze nieuwe bestelling zorgt ervoor dat er een nieuw pakket wordt samengesteld en klaargemaakt voor verzending. De huidige status van de aanvullende bestelling geeft aan dat deze gereed is om naar het magazijn te worden overgedragen. We begrijpen de teleurstelling en het vertrouwen dat geschaad is. We doen ons uiterste best om deze kwestie op te lossen en ervoor te zorgen dat het nieuwe matras zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd, zeker gezien het aanzienlijke bedrag dat je hebt gea¯nvesteerd. Mocht je nog verdere vragen hebben of aanvullende informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Een fijne dag verder! Groetjes, Jenna_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 24 Jan om 9:38 AM , Klachtenbox schreef: