Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: EMMA Matelas

24/01/2024

beste, ik bestelde en matras bij Emma Sleep en deze zou vandaag bezorgd worden, dus ik bleef de hele dag speciaal thuis. De matras zou geleverd zijn om 11.30 (track en trace van GLS) maar ik heb niemand gezien. Er zit ook geen briefje in de brievenbus en ik kan op de camera's op de oprit zien dat er niemand is langs geweest. ik kan niemand bereiken bij Emma of GLS. De bezorger tekende zelf af als 'Anne' terwijl ik Anne-Sophie heet. Ik wil alsnog mijn matras ontvangen, want ik betaalde hier meer dan 900 euro voor.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: A. V.

25/01/2024

Hallo Anne-Sophie, Jouw situatie is met oprechte aandacht ontvangen! Ik bied mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp de frustratie die deze situatie met zich meebrengt, vooral gezien de initiele verwachting van een snelle levering. Laat me je verzekeren dat we ons bewust zijn van de ernst van de situatie en er alles aan doen om het matras zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen. Om deze situatie op te lossen, hebben we een aanvullende bestelling geplaatst voor het Emma Original Hybrid matras in de maat 180x200. Deze nieuwe bestelling zorgt ervoor dat er een nieuw pakket wordt samengesteld en klaargemaakt voor verzending. De huidige status van de aanvullende bestelling geeft aan dat deze gereed is om naar het magazijn te worden overgedragen. We begrijpen de teleurstelling en het vertrouwen dat geschaad is. We doen ons uiterste best om deze kwestie op te lossen en ervoor te zorgen dat het nieuwe matras zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd, zeker gezien het aanzienlijke bedrag dat je hebt gea¯nvesteerd. Mocht je nog verdere vragen hebben of aanvullende informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Een fijne dag verder! Groetjes, Jenna_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 24 Jan om 9:38 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform