Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. I.

Naar: DPD Belgium

29/12/2023

Mijn pakket met nummer 05112078233329 zou initieel dinsdag 28/11/23 geleverd worden. Niets van gezien. Dan was de status dat het pakje zeker 29/11/23 zou geleverd worden. Opnieuw niets ontvangen.Weer een nieuwe status dat het 30/11/23 zou komen. Weer hetzelfde verhaal.De laatste status was dat het vrijdag 1/12/23 zou aankomen. De chauffeur is vandaag 1/12/23 ook effectief langsgekomen rond 15.25u, toen we niet thuis waren. De camera heeft hem gefilmd hoe hij zo'n 20 seconden voor de voordeur staat te kijken als een stommerik in zijn eigen reflectie in de deur zonder aan te kloppen of te bellen (zie video in bijlage).Hij gaat daarna gewoon weg zonder het pakje achter te laten (dat duidelijk in onze pakketbrievenbus past). Dit terwijl ik als alternatieve leveringsvoorkeur terras heb ingegeven indien het pakje niet in de brievenbus zou passen, specifiek voor dit pakket.Er zat bovendien ook geen kaartje in de brievenbus dat het pakje bij een parcelshop zou geleverd zijn.Nu zie ik op de track and trace dat het pakje teruggestuurd wordt naar de verzender!Ik vraag mij dus echt serieus af wat dit te betekenen heeft!Is dat de manier van werken bij jullie?!Ik begrijp echt niet waarom een leverancier jullie zou kiezen als pakjesdienst! Alleen maar miserie!Graag uw snel en concrete oplossing voor deze zever! Want het vorige is ook nog altijd niet opgelost!

Berichten (2)

DPD Belgium

Naar: A. I.

03/01/2024

Beste Andra,Bedankt om DPD te contacteren.De levering is niet correct verlopen zoals het hoort inderdaad. Ik had ook even voor u de pogingen nagekeken op 29 en 30 november. En ik snap zeker ook uw frustratie hierover, want hier heeft u niet voor betaald.Ik zal dan ook een bericht sturen naar onze depot zodat de chauffeur in kwestie zeker aangesproken moet worden. En dat er ook een reden gegeven moet worden waarom het pakket niet afgeleverd is in jullie box of op het terras zoals u had aangegeven.Nogmaals mijn excuses hiervoor.Ik wens u nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,AbdelhakimDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: A. I.

10/01/2024

Beste Andrea,Ik hoop dat deze e-mail u in goede gezondheid bereikt. Graag wil ik u op de hoogte stellen van een kwestie met betrekking tot de recente levering van uw pakket.Na zorgvuldige evaluatie hebben wij contact opgenomen met de betrokken chauffeur met betrekking tot zijn levergedrag. Wij benadrukken het belang van een veilige en professionele afhandeling van pakketten, en we hebben de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat dit incident zich niet opnieuw zal voordoen.Wij streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren en te waarborgen dat uw pakketten altijd veilig en op tijd bij u worden afgeleverd. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang.Mocht u verdere vragen hebben of als er iets is waarbij ik u van dienst kan zijn, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Uw feedback is van onschatbare waarde en helpt ons om onze service voorurend te verbeteren.Wij waarderen uw begrip in deze kwestie en hopen dat uw toekomstige ervaringen met onze leveringen weer volledig aan uw verwachtingen zullen voldoen.DPD wenst u een fijne dag!Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,PatriciaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform