Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: EMMA Matelas

19/12/2023

Beste,Ik bestelde op 6 oktober een matras en 2 kussens bij Emma. De kussens zijn vrij snel geleverd. De matras ging voor 03/11 geleverd worden. We hebben echter nog niks ontvangen. We hebben al meerdere keren gemaild naar de klantendienst. De eerste keer gaven ze ons een nieuwe leveringsdatum die weer niet nagekomen werd. Ze bieden ook een compensatie aan die we pas kunnen aanvragen na levering. Mijn tweede mail kreeg een gelijkaardig antwoord maar dan zonder nieuwe leveringsdatum. Ik heb een review op trustpilot gepost waar ik vrijwel direct respons op kreeg voor meer info die heb ik gegeven en sindsdien heb ik er niets meer van gehoord. Klantendienst proberen te bellen maar daar geraak ik niet verder dan het keuzemenu en wordt de verbinding langs hun kant verbroken. Ik probeerde zowel al om 17u30 als voormiddag op 2 verschillende dagen maar merkte geen verschil. Ik heb hier al zoveel frustraties rond gehad en zoveel energie ingestopt dat ik het gewoon beu ben. Klantenservice trekt op niks!

Berichten (1)

P. J.

Naar: EMMA Matelas

31/12/2023

Geachte, in jullie mail beloofde jullie ons dat de levering van onze matras deze week zou plaatsvinden. Daar we nog niks ontvangen hebben wil ik wederom meedelen dat we het wachten beu zijn en ons geld terug willen, incl een compensatie voor de verloren tijd en bijbehorende stress.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform