Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/12/2023

Beste,Ik krijg reeds 2 dagen bericht van jullie dat mijn pakket onderweg is. Ik blijf al 2 volledige dagen thuis hiervoor. Op het einde van de dag krijg ik dan steeds bericht dat het pakket niet geleverd kan worden. Het adres is juist. Ik probeer jullie klantendienst te bereiken maar dat gaat niet. Ik heb vorige week al mails gestuurd, telefoonnummer hebben jullie niet. Ik heb veel geld betaald voor dit pakket en heb het nodig kan ik gecontacteerd worden aub.GLS track nummer :00007200000013863099

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. P.

12/12/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik stel vast dat uw eerdere klacht bij onze diensten is verwerkt en dat een imperatieve levering voor vandaag wordt gevraagd.Volgens systeem is uw collo vandaag geleverdMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform