Beste,We hebben de klacht CPTBE01931679-21 met als Scarlet referentie 50177391 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat uw diensten geblokkeerd waren mits dat uw factuur nog niet betaald was. Zie bijlage.Momenteel zijn er 2 facturen open 23R-322.913.311 en 23R-323.277.242 voor een bedrag van 204,15Eur. Om te vermijden dat het probleem zich in de toekomst voordoet zouden wij u willen vragen om beide facturen te betallen. Momenteel is er telkens een factuur achter als uw de betaling eind van de maand in orde breng. Om meer informaties hierover te hebben is het mogelijk om op uw Scarlet punt de openstaande facturen te bekijken. Op datum van 02/12/2023 heeft u al een compensatie gekregen van 37,00Eur. Bovendien hebben wij deherinnering kosten voor een bedrag van 22,00Eur in vermindering gebracht en een commercieel geste gegeven van 37,00Eur op datum van 11/12/2023. Volgens ons is dit genoeg om de periode van 27/11/2023 t.e.m. 06/12/2023 te compenseren. Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VHigh Care operations support agentwww.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles