Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Scarlet

05/12/2023

Beste,ondertussen zitten we al zes dagen zonder wiffi.Het is al erg genoeg dat de colegas elkaar tegenspreken de ene beweerd dat het door een blokering komt de andere bevestigd dat het een systeemfout is .in ieder geval dit kan niet meer mijn kinderen hebben voor school internet nodig en zitten nu al behoorlijk over hun vier g Ik eis dat het onmiddelijk onmiddelijk in orde wordt gebracht en met een sereuze compensatie.

Berichten (5)

Scarlet

Naar: K. V.

08/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01931679-21 met als Scarlet referentie 50177391 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat uw diensten geblokkeerd waren mits dat uw factuur nog niet betaald was. Ik heb gemerkt dat de facturen sinds maand juli telkens 1 maand later worden betaald. Wij hebben u herinneringen gestuurd om de blokkering te vermijden. Op datum van 27/11/2023 werden ze geblokkeerd en wij hebben u betaling ontvangen op 30/11/2023. Op datum van 06/12/2023 hebben wij de blokkering weggenomen. Voor de ondervonden hinder hebben wij u al een commercieel geste aangeboden van 37,00Eur.Er staat nog een factuur open die betaald moest zijn voor 26/11/2023 maar nog niet betaald is. Om te vermijden dat uw diensten opnieuw geblokkeerd zijn zou u het z.s.m. moeten betallen. Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

K. V.

Naar: Scarlet

08/12/2023

Beste u spreekt elkaar terug tegen ,De diensten waten idd geblokeerd en op 1/12 terug geactiveerd maar enkel tv en gsm .het probleem dat de wiffi er noet was is door verschillende personeelsleden bevestigd als een probleem bij jullie dus zeggen dat het door een onbetaalde factuur was dat het zolang duurde is dikke onzin!Wat betrefd steeds maand later mss als u eens alle betichten nakijkt heb ik altijd al geleld dat ik dien te wachten op het leefloon van de bemiddelaar ,zoals u ook kan zien wordt er steeds op ongeveer dezelfde dag de betaling over gemaakt!Ik ben er ook niet meer mee gediend dat er telkens gezegd wordt dat ik maar op tijd moet betalen of met domiciliering als ik al meermaals gemeld heb hoe het komt en dat ik daar helaas niets aan kan veranderen.En u denkt dat een tegemoetkoming van 37 euro voldoende is ? Het is elke maand wel iets vorige maand de tv en dat was niet door een blokering en wat krijg je dan 8 euro dit is om mee te lachen Gelieve hier deze keer wel rekening mee te houden want ik blijf niet in hethaling vallen om hetzelfde probleem uit te leggen .Mss eens een voorbeeld nemen aan telenet en proximus die niet na een maand afsluiten als ze zien dat de klant meetmaals het probleem heeft gemeld

Scarlet

Naar: K. V.

11/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01931679-21 met als Scarlet referentie 50177391 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat uw diensten geblokkeerd waren mits dat uw factuur nog niet betaald was. Zie bijlage.Momenteel zijn er 2 facturen open 23R-322.913.311 en 23R-323.277.242 voor een bedrag van 204,15Eur. Om te vermijden dat het probleem zich in de toekomst voordoet zouden wij u willen vragen om beide facturen te betallen. Momenteel is er telkens een factuur achter als uw de betaling eind van de maand in orde breng. Om meer informaties hierover te hebben is het mogelijk om op uw Scarlet punt de openstaande facturen te bekijken. Op datum van 02/12/2023 heeft u al een compensatie gekregen van 37,00Eur. Bovendien hebben wij deherinnering kosten voor een bedrag van 22,00Eur in vermindering gebracht en een commercieel geste gegeven van 37,00Eur op datum van 11/12/2023. Volgens ons is dit genoeg om de periode van 27/11/2023 t.e.m. 06/12/2023 te compenseren. Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VHigh Care operations support agentwww.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

K. V.

Naar: Scarlet

11/12/2023

En weer wordt er genegeerd wat ik blijf hethalen ivm de betalingen !!!Gelieve alvorens te antwoorden eerst begeijpend te lezen .

Scarlet

Naar: K. V.

12/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01931679-21 met als Scarlet referentie 50177391 in behandeling genomen.Wij kunnen wel begrijpen dat u dient te wachten op deleefloon van de bemiddelaar om uw facturen te kunnen betallen.Spijtig genoeg kunnen wij hier niet veel aan veranderen. Wij hebben u al een commercieel geste gegeven voor de periode waar u geen diensten had.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform