Terug

Geen levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Cool blue

14/10/2023

De feiten:Op 4 oktober bestelde ik in de showroom van Wilrijk een TV met beugel.Ik vestigde bij 2 personeelsleden er de aandacht op dat de Meir/Twaalfmaandenstraat voetgangersgebied is en je daar kan leveren tot 11u.Beiden bevestigden dat de planningsdienst hiervan op de hoogte is. Op 5 oktober paste ik in de showroom van Wilrijk de beugel aan en vestigde nogmaals bij 2 andere personen de aandacht om voor 11u te leveren. Ik kreeg hetzelfde antwoord.Coolblue bevestigt de levering om 11u10!Tel 0484687267 belt om 10u54 te leveren binnen het kwartier. Ik bel terug om 11u30 en 12 om eventueel te helpen met een parkeerplaats. Geen reactie.Conclusie: Coolblue slaagt erin om een probleem dat ze zelf veroorzaken, een probleem van de klant te maken.Ik wacht met enige argwaan af hoe Coolblue dit wil oplossen.

Berichten (12)

Cool blue

Naar: L. M.

14/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: L. M.

16/10/2023

Beste,Bedankt voor je bericht. Ik snap dat dit voor frustraties kan zorgen. Ik kijk even met je mee.Ik zie inderdaad dat onze bezorgers zelf, niet op de hoogte werden gebracht om vroeger te leveren. Mijn excuses hiervoor.Ik heb dit alvast voor je in orde gebracht. Onze bezorgers zullen morgen Dinsdag 17 Oktober langskomen. Ik heb hen gevraagd zo vroeg mogelijk te leveren wegens onbereikbare straten na 11uur. Hopelijk is hiermee alles geregeld en kan je nu snel gaan genieten van je nieuwe televisie. Heb je toch nog andere vragen? Of zou je de datum van bezorging willen laten aanpassen? Laat het ons zeker weten. Wij zullen je dan ook met alle plezier verder helpen.Ik wens je hierbij alvast een fijne week toe.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 14, 2023 at 11:39 :AM GMT+2 klantenservice@coolblue.be

L. M.

Naar: Cool blue

16/10/2023

Wegens professionele redenen kan de levering pas op maandag 23 oktober. Ik vestig voor de vijfde keer jullie aandacht erop dat je voor de deur tot 11u gratis kunt parkeren. Succes...

Cool blue

Naar: L. M.

16/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

L. M.

Naar: Cool blue

17/10/2023

In tegenstelling tot wat was afgesproken (23/10 zie bijlage) meldde uw technieker zich op 17/10!Hij slaagde er niet in de TV op de beugel te installeren wegens een fout op het toestel. De installatie is dus niet voltooid.Wij gaan ervan uit dat U een en ander komt herstellen op de afgesproken datum van 23/10.Voor de volledigheid melden we U nogmaals dat U vrij en gratis kan parkeren voor de deur, indien U zorgt dat U de Meir verlaat voor 11u en er rekening mee houdt dat de Meir een eenrichtingsstraat is (zie plan in bijlage).Wilt U zo vlug mogelijk een en ander confirmeren.

L. M.

Naar: Cool blue

27/10/2023

Graag uw aandacht voor het bestand in bijlage!

Cool blue

Naar: L. M.

27/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: L. M.

29/10/2023

Beste Ludo,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb je bestelling er gelijk bijgenomen en zie dat er inderdaad wel wat misliep met de omruiling. Het feit dat het afleveradres zich in voetgangersgebied bevindt heeft inderdaad niet echt geholpen hierbij. Graag wil ik je dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van de omruiling. Volgens de gegevens die ik nu kan raadplegen zou je de nieuwe televisie inmiddels in je bezit hebben, en werd het toestel ook opgehangen aan de muurbeugel. Kan je dit al dan niet bevestigen aub? Ik verneem het graag van je!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On October 27, 2023 at 12:18 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

L. M.

Naar: Cool blue

29/10/2023

Goeiemiddag,Bedankt dat U de feiten erkent en meldt dat er inderdaad een en ander is misgelopen. Toch heb ik de indruk dat U de bijlage bij de klacht gevoegd, niet hebt gelezen. Ik voeg ze daarom nogmaals toe. Hierin had U kunnen lezen dat bij de 5de poging Coolblue de TV deskundig heeft geïnstalleerd. Tevens heb ik U uitgebreid en meermaals, zowel persoonlijk aan Uw medewerkers van Wilrijk als via verschillende mails, gebriefd over de situatie ter plaatse. Overigens schiet hierbij enkel Coolblue te kort. Andere leveranciers hebben hiermee geen probleem!U begrijpt dan ook dat ik mijn vraag tot compensatie staande hou.

Cool blue

Naar: L. M.

29/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: L. M.

30/10/2023

Beste,Bedankt voor je bericht. Het is begrijpelijk dat je na deze lastige situatie hier wel een compensatie voor wenst te ontvangen. Ik kijk gelijk met je mee.TijdsvakOnze excuses dat we meerdere keren niet voor 11 uur bij je konden leveren. Echter zie ik ook niet dat er betaald werd voor een tijdsvak. Een tijdsvak is een optie die bijgenomen kan worden bij het maken van een bestelling. Wanneer je gegarandeerd in de voormiddag een levering wenst te ontvangen, komt dit op Eur29. Gezien we hiervoor geen betaling hebben ontvangen, werd de bezorging op een standaard "bezorging doorheen de dag" geleverd. Wel hebben we dit uiteindelijk zo ingepland dat we toch voor 11uur bij je zijn komen leveren waardoor deze service gratis werd aangeboden.Omwille van de meerdere pogingen tot levering waardoor je telkens hebt moeten wachten zou ik wel inderdaad nog een compensatie willen aanbieden. Gezien de Eur29 die al aangeboden werd voor een tijdsvak, wil ik je nog een waardebon van Eur20 aanbieden. Deze is 1 jaar geldig en kan op al onze artikelen gebruikt worden op onze website. Zou je ons nog even kunnen bevestigen dat we dit mogen toevoegen aan je klantenbestand?Alvast bedankt voor de terugkoppeling. Ik wens je dan ook nog een fijne dag verder. Moest je nog andere vragen hebben? Aarzel zeker niet om ons verder te contacteren. Wij zullen je dan ook met alle plezier verder helpen.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 29, 2023 at 12:15 :PM GMT+1 klantenservice@coolblue.be

L. M.

Naar: Cool blue

30/10/2023

Goeiemorgen,Ik heb nooit aangegeven een voorkeur te hebben voor een tijdsvak en wil er zeker niet voor betalen. U zult het met mij eens zijn dat enkel Coolblue hier voordeel mee doet. Als Coolblue er geen bezwaar tegen heeft zijn personeel op de Meir te laten wandelen met een 55inch TV op de schouder in plaats van voor de deur gratis te kunnen parkeren dan is dat enkel de beslissing van Coolblue en niet van mij. Mij maakt het echt niet uit wanneer jullie wensen te leveren.Het is dan ook met een wrang gevoel dat ik uw waardebon accepteer. Dit kan beter!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform