Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/07/2023

Beste,Ik bestelde verschillende artikelen op Shein, deze zouden geleverd worden via GLS. Ik heb gekozen voor de levering in een parcellocker hier in de buurt omdat ik het zo altijd zou kunnen afhalen. Ik kreeg vrijdag (30/06) reeds de melding dat het in de loop van de dag geleverd ging worden wat niet gebeurde. Vandaag (03/07) was er niets gewijzigd dus ik was in veronderstelling dat het geleverd ging worden tot ik rond de middag de melding kreeg De levering van uw pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie. We doen alles wat nodig is om uw pakket zo snel mogelijk af te leveren. Ik heb daarna contact opgenomen via een aanvraagformulier maar helaas zonder gehoor. Ik had graag geweten of mijn pakketje nog in de locker geleverd kan en gaat worden of wat er verder mee gaat gebeuren.

Berichten (8)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. G.

04/07/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb dit even voor u nagekeken.Wij hebben helaas nog niet kunnen leveren wegens vertraging in uw regio.Wij doen het nodige om uw pakje zo spoedig mogelijk te leveren in de gevraagde Cubee locker.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

04/07/2023

Beste Kelly,Bedankt voor de info. Is het mogelijk om een indicatie te geven van wanneer het geleverd wordt?

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/07/2023

Beste Kelly,Is het mogelijk om iets van info te bekomen over wanneer het pakket geleverd wordt? Iets van communicatie lijkt mij toch het minste...

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. G.

05/07/2023

Beste,Uw pakje is mee met de chauffeur voor levering vandaag.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/07/2023

En ik ontvang zeker een QR code om de locker te openen? Want als ik zelf naar de track and trace kijk, zou het nog in het depot liggen. Ik heb gewoon enige bezorgdheid hierom.

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/07/2023

Ik krijg opnieuw de melding dat de levering verhinderd is door een storing. Hoe kan dit? Het is mee met de chauffeur zeg je en dan nu is er opeens een storing?

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. G.

06/07/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb dit even voor u nagekeken.Dit pakje werd inderdaad niet geleverd wegens vertraging bij ons. We zullen het nodige doen om uw pakje in de gevraagde Cubee te leveren, maar kunnen momenteel wegens de vertragingen geen leverdatum bezorgen.Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/07/2023

Ik mag hopen dat dit deze week toch nog in orde komt? Jullie hebben al 4 maal beloofd om het te leveren! Sorry dat ik het zeg maar jullie communicatie en service is echt wel minimaal.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform