Terug

Geen levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Covico Energy

22/11/2022

Beste,Wij hebben een offerte ondertekend en op datum van 8 juni werd er mij per sms bevestigd dat er een warmtepompboiler op vooraad was nu blijkt dat ze deze moesten plaatsen in november er geen is dus met alle gevolgen van dien dat onze oude boiler stuk is en wij al meer dan één maand zonder verwarming en zonder warm water zitten,wij zijn een gezin van 6 en wij kunnen geen douches meer nemen heb al meerdere malen contact opgenomen en mails verstuurd naar deze firma en telkens word ik aan het lijntje gehouden en zeggen ze dat ik begrip moet opbrengen ,het voorschotfactuur is al betaald covico steekt de fout op bulex en andesom en wij als klant zitten hier middenin, sinds augustus ,wij zijn ten einde raad en weten niet wat wij kunnen doen ,ze zoeken ook niet echt naar een oplossing,ook hebben wij al liters water verbruikt maar dat kan hun niet schelen.Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden dat wij weer warm water en verwarming hebbenMvg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform