Beste, ik bestelde vrijdag mijn boodschappen, deze werd eerst vertraagd en dan kreeg ik een mail dat het geannuleerd werd en ik opnieuw kon bestellen voor zaterdag. Ik bestel dus opnieuw. Deze levering zou tussen 18u en 20u toekomen, vanaf 18u een bericht van vertraging die telkens opschuift tot zelfs 00.45u. Ik nam in de loop van de avond contact met de klantendienst, waarbij de chat niet werke en ik steeds bericht kreeg dat afgehandeld was, maar niets van antwoord. Uiteindelijk na meer dan 1,5u toch een antwoord: komt er zeker aan rond 21.45u. Helaas kreeg ik maar verdere vertragingsberichten, maar geen levering en afsluiting chat gesprek. Uiteindelijk dan contact via WhatsApp met boodschap: komt zeker rond 22u. Helaas weer vertragingsbericht met ondertussen al 22.30u. Ik stuur terug bericht, dat dit wel heel laat wordt en ik niet kan blijven wachten. De medewerker stuurt dan WhatsApp bericht dat ze zal annuleren. Een beetje later krijg ik telefoon, dat het er binnen het uur wel zal zijn, of ik toch niet kan wachten. Een uur later nog niets, in de app ondertussen al aankondiging dat 23 30u zal worden. Ik stuur bericht dat dit niet meer ok is en ik de bestelling niet meer kan ontvangen. Geen reactie meer en de levertijd in de app schuift maar steeds op. Het laatste dat ik gezien heb is 00.40u. Bij het opstaan, staat er nu dat er een probleem is met de levering. Ik heb meer dan 6u gewacht op een levering die wel zou komen, nog even geduld enz. Uiteindelijk, na 2 dagen, nog steeds geen geleverde boodschappen, geen enkele mededeling van AH. Dit kan echt niet op deze manier.