Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

24/10/2021

Beste, ik bestelde vrijdag mijn boodschappen, deze werd eerst vertraagd en dan kreeg ik een mail dat het geannuleerd werd en ik opnieuw kon bestellen voor zaterdag. Ik bestel dus opnieuw. Deze levering zou tussen 18u en 20u toekomen, vanaf 18u een bericht van vertraging die telkens opschuift tot zelfs 00.45u. Ik nam in de loop van de avond contact met de klantendienst, waarbij de chat niet werke en ik steeds bericht kreeg dat afgehandeld was, maar niets van antwoord. Uiteindelijk na meer dan 1,5u toch een antwoord: komt er zeker aan rond 21.45u. Helaas kreeg ik maar verdere vertragingsberichten, maar geen levering en afsluiting chat gesprek. Uiteindelijk dan contact via WhatsApp met boodschap: komt zeker rond 22u. Helaas weer vertragingsbericht met ondertussen al 22.30u. Ik stuur terug bericht, dat dit wel heel laat wordt en ik niet kan blijven wachten. De medewerker stuurt dan WhatsApp bericht dat ze zal annuleren. Een beetje later krijg ik telefoon, dat het er binnen het uur wel zal zijn, of ik toch niet kan wachten. Een uur later nog niets, in de app ondertussen al aankondiging dat 23 30u zal worden. Ik stuur bericht dat dit niet meer ok is en ik de bestelling niet meer kan ontvangen. Geen reactie meer en de levertijd in de app schuift maar steeds op. Het laatste dat ik gezien heb is 00.40u. Bij het opstaan, staat er nu dat er een probleem is met de levering. Ik heb meer dan 6u gewacht op een levering die wel zou komen, nog even geduld enz. Uiteindelijk, na 2 dagen, nog steeds geen geleverde boodschappen, geen enkele mededeling van AH. Dit kan echt niet op deze manier.

Berichten (5)

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

24/10/2021

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 06988723. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

29/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

30/10/2021

1. Ik heb zaterdag 4u met de klantendienst contact gehad, waarbij ze me heel de avond hebben voorgelogen dat de levering onderweg was. Nooit een bericht dat levering niet zou komen.2. De levering staat na 7 dagen nog steeds als onderweg, waardoor een klacht indienen niet mogelijk is3. Uw klantendienst weigerde een deftige compensatie.4. Ik had dus als enige mogelijkheid klacht via deze weg5. Ik apprecieer dat er eindelijk een compensatie voorzien is voor deze horrordag6. Ik hoop dat er nooit nog een klant op deze manier wordt behandeld.

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

30/10/2021

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 07023927. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

03/11/2021

Beste heer, mevrouw,Mevrouw VANOPDENBOSCH heeft van ons een mail ontvangen met excuus en een passende compensatie.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,MoniqueAlbert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007AfVmz:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform