Terug

geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

22/12/2020

Beste, ik bestelde bij julle een Iphone 11 pro, on line, dit op 27 november. Ik kreeg een bevestiging dat mijn betaling aanvaard was, kreeg een trackingcode via DPD en sindsdien gebeurt er niets meer. Elke mail die ik stuur wordt ofwel onbeantwoord, ofwel word ik doorverwezen! (DPD naar Fnac en Fnac naar DPD). Ik heb al drie keer gepoogd om telefonisch contact op te nemen, maar ik geraak zelfs gewoon niet binnen (bij een betalende lijn, drie keer een half uur gewacht). Dit is geen manier van communiceren. Ik heb betaald voor een product dat niet geleverd wordt! Graag zou ik een reactie hierop horen. Het Sintcadeautje zou dan maar een kerstcadeau worden, maar nu ziet het er naar uit dat het een paasgeschenk wordt...

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: A. C.

22/12/2020

Beste klant,Bedankt voor je e-mail.We krijgen momenteel veel mails te verwerken. Om je zosnel mogelijk te kunnen helpen, vind je hieronder enkele vaakgestelde vragen enantwoorden.1.Je hebt je Fnac-lidkaart niet ontvangen2.Je wil je bestelling opvolgen3.Je bent niet tevreden over je aankoop4.Je hebt je terugbetaling nog nietontvangen5.Je toestel is defect6.Je wenst een factuur te ontvangenHeb je hetantwoord op je vraag niet gevonden, dan vragen we je om contact met ons opte nemen door een reply te doen op dezemail. Wij zullen je binnen de 5 werkdagen antwoorden.Vragen /Antwoorden1. Je hebt jeFnac-lidkaart niet ontvangenWanneer je online lid wordt vanFnac, krijg je geen fysieke kaart maar enkel het nummer van je lidkaart. Dezekan je ingeven in je account bij 'Mijn gegevens'. Zo geniet je van al onzeledenaanbiedingen, zowel online als in de winkel. Wil je toch graag een fysieke kaartontvangen, dan kan je deze aanvragen aan de balie van je Fnac-winkel. 2. Je wil je bestelling opvolgenJe kan de status van jebestelling volgen op je Fnac-account via de tab 'Mijn bestellingen'. Van zodra je bestellingverstuurd is, kan je je pakje volgen:-Via de app van bpost (Google Play Store /App Store) met het mailadres van je Fnac-account.3. Je bent niet tevreden over je aankoopAls je jetoestel online hebt gekocht, beschik je over een bedenktijd van 14 dagen om onste melden dat je je product wil terugsturen. De retourprocedure is verschillendnaargelang het gaat om een Fnac-aankoop of om een aankoop via een verkoper oponze site.-Een Fnac-aankoopJe hebt 2mogelijkheden:1.Ga binnen de 14 dagen na ontvangst van jeproduct naar een Fnac-winkel met het product en de factuur. De volledigelijst van onze winkels vind je op onze site via: s:www.nl.fnac.be/localiser-magasin-fnac2.Stuur je product op eigen kosten terug meteen kopie van de factuur en dit binnen de 14 dagen na ontvangst van je productnaar het volgende adres:Fnac OnlineRetourSlesbroekstraat1011600Sint-Pieters-LeeuwWij zorgennadien voor een volledige terugbetaling van het product op voorwaarde dat jeproduct in originele staat en volledig is (verpakking, accessoires, handleiding...)-Een aankoop via een verkoper op onze siteContacteer deverkoper via je Fnac-account (tab'Mijn bestellingen', pijl ' Details bekijken', button 'Een probleem met deze...').Via het formulier op deze pagina kan je in contact komen met deverkoper. De verkoper zal je de retourvoorwaarden vermelden. Als de externe verkoper niet antwoordt binnen de 5 dagen, kan je ons eenklachtenmail sturen op het adres: callcenter@befnac.com.4.Je hebt je terugbetaling nog nietontvangenAls je je bestelling geannuleerd hebt of jehebt een retour gedaan van je product in het kader van de 14 dagen bedenktijdvoor online aankopen, wacht je op een terugbetaling. De behandeling van jeterugbetaling hangt af van je betalingsmethode tijdens je bestelling.Betaling via debetkaart:Vul je bankgegevens aan in jeFnac-account, tab 'mijn gegevens', 'mijn betaalgegevens':-Naam van de titularisvan de rekening-IBAN-nummer: zonderspaties (bv. BE12123456789123)-BIC: zonder spaties (bv. KREDBEBB)Klik op de gele knop om te valideren.Van zodra je gegevens aangevuld zijn, vragen wij aan onze dienstboekhouding om de terugbetaling in orde te brengen. Hou rekening met een periodevan 4 werkdagen na ontvangst van je gegevens.Betaling via kredietkaart:Indien je een bestelling annuleerde, zal jekaart niet gedebiteerd worden. De betaling gebeurt pas op het moment van deverzending van je bestelling.Heb je een artikel teruggestuurd, dan wordt de terugbetaling automatischgecrediteerd op je kredietkaart van zodra je retour behandeld is door Fnac.Hou rekening met een periode van 2 weken voor je retour door onzediensten behandeld is.Betaling via fnac.be-cadeaucheques of FnacVanden Borre-cadeaukaart:De fnac.be-cadeaucheques of de Fnac Vanden Borre-cadeaukaart zalgedebiteerd worden, zelfs als je je bestelling geannuleerd hebt. Het bedragwordt teruggestort in de vorm van fnac.be-cadeaucheques. Hou rekening met eentijd van 2 weken voor de behandeling door onze diensten.Heb je een artikel teruggestuurd, dan krijg je het bedrag teruggestortin de vorm van fnac.be-cadeaucheques. Hou rekening met een tijd van 2 wekenvoor de behandeling door onze diensten.Je kan het saldo van jefnac.be-cadeaucheques bekijken op je Fnac-account, via de tab 'Mijnbestellingen', button 'Cadeaubon'.5.Je toestelis defectAls je toestel defect is, heb je tweemogelijkheden: -Kom naar je Fnac-winkel met je toestel en je factuur-Vraag een herstelling aan door op deze mail te antwoorden: -Vermeld in je mail je bestelbonnummer en de referentie van het defectetoestel en beschrijf het probleem.-Wij sturen je een retourdocumenocument van herstellingsaanvraag omin te vullen en een bpost-etiket.-Pak je toestel zorgvuldig in, voeg het ingevulde retourdocumenthetingevulde document van herstellingsaanvraag en een kopie van je factuur toe.-Plaats het bpost-etiket op de verpakking en breng het naar eenbpost-kantoor. Het versturen is gratis.6.Je wenst een factuur te ontvangenHelaas hebben we niet de mogelijkheid om je een factuur met het btw-nummer van je bedrijf te bezorgen voor aankopen via internet omdat fnac.be geen professionele aankopen toelaat. Indien je aankopen wenst te doen als professional, vragen we je om langs te komen in de winkel of onze B2B-dienst te contacteren: Mail: fnaccorporate@be.fnac.coms:www.nl.fnac.be/fnacproMet vriendelijke groeten, ElvanaFnac.be

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

18/01/2021

Beste Fnac,zoals vastgesteld in jullie verkoopsvoorwaarden, wens ik jullie tussenkomst, omdat Infinity niet thuis geeft. Kunnen jullie AUB na bijna twee maanden over en weer gemail, eindelijk jullie verantwoordelijkheid opnemen? Ik ben zo gechoqueerd hoe er met klanten wordt omgegaan, of beter nog, hoe er niet met klanten wordt omgegaan. Het maakt jullie blijkbaar NIETS uit dat een hardwerkende mens 900 euro betaald voor een product, deze niet geleverd krijgt en zich daar dan maar bij moet neerleggen? Al meer dan tien mails en vele (betalende) telefoongesprekken leveren niet op waar ik simpelweg recht op heb. Ik ben werkelijk gechoqueerd door deze apatische minachting voor jullie klanten. Ik wens voor het bedrag dat ik betaald heb een Iphone 11 pro, niet meer en niet minder. En ERG GRAAG een snel en constructief antwoord. Ik denk niet dat jullie beseffen wat dit met een mens doet... Dit voelt zo fout aan! Ondertussen zit mijn dochter al twee maanden met een slechtwerkende oude GSM, te wachten! Doet jullie dit echt niets? Ik hoop werkelijk dat één iemand daar zijn/haar verantwoordelijkheid neemt, en me niet weer met een loze belofte afscheept als een naïeve goedgelovige klant... Ik hoop het zo hard... met vriendelijke( nog steeds!) groeten, Stef

FNAC BELGIUM

Naar: A. C.

01/02/2021

Bonjour Monsieur Becquevort,Nous vous remercions pour votre mail, et vos remarques constructives concernant notre service. Nous sommes désolés que Fnac.be n'ait pas pleinement répondu à vos attentes et que vous n'ayez obtenu le service que vous méritez en tant que client. Nous tenons compte de vos remarques pour nous aider à améliorer notre service.En vous répondant, nous constatons que votre problème a été résolu et que le remboursement devrait etre visible depuis très peu.Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour cette réponse tardive.Cordialement,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Heures d 'ouverture service clientèle lun-ven 9 h à 17


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform