Terug

GEEN LEVERING

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. T.

Naar: Cool blue

01/10/2025

Geachte heer, mevrouw, Het artikel is niet aangekomen op de aangegeven datum (30/09/2025). Na 3 mislukte pogingen om de klantenservice van Coolblue te bereiken (telkens letterlijk 15 minuten gewacht), heb ik op 1//10/2025 contact opgenomen met Bpost omdat de Track & trace geen verdere info geeft. Daar vertelt men mij doodleuk dat het pakje ook vandaag (1 oktober 2025) niet zal aankomen. Verder is er geen informatie beschikbaar. Aangezien ik het betreffende artikel dringend nodig heb (op basis van "nu besteld, morgen geleverd" op de website van Coolblue) , dien ik nu andere opties te ondernemen om het aan te kopen. Ik eis verder een onmiddellijke terugbetaling van Coolbleu. Gelieve te noteren dat, indien het pakje op een latere datum toch zou aankomen, ik zal weigeren om het pakket in ontvangst te nemen. Tot slot vraag ik u om mij een creditnota te sturen m.b.t. deze aankoop. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Cool blue

Naar: P. T.

02/10/2025

Beste Testaankoop, Bedankt voor het delen van uw klacht. Wij hebben intussen contact opgenomen met de klant voor de verdere afhandeling. Ik wens u een fijne dag verder. ___ Met vriendelijke groet, Isabelle van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 On October 1, 2025 at 2:45 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform