Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. H.

Naar: Hubo

07/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28/06/2024 kocht ik Purusplus pellets naaldhout pallet 65x15 kg in uw online winkel en betaalde ik €324 plus €45 verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 5/07/2024 zou plaatsvinden. De goederen werden tot op heden nog niet geleverd , we zijn nu een maand verder dan beloofde leverdatum. Deze vertraging heeft mij als aankoop dubbele brandstof pelletkachel door geen tijdige levering ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van € 369 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Hubo

Naar: J. H.

09/08/2024

Beste Joyce,We betreuren dat je deze bestelling nog niet hebt ontvangen.We hebben zonet onze leverancier hier nogmaals over aangesproken, daar je 2/8/24 via ons (vanuit de leverancier) informatie kreeg dat dit eersaags in orde kwam met betrekking tot de planning.Ik heb dan ook beide vragen (waar is mijn levering en de kosten die door deze vertraging ontstonden) voorgelegd bij hen en kom hier spoedig op terug met een antwoord.Nogmaals onze excuses voor het ongemak,Ward Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform