Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: DPD Belgium

10/08/2024

Beste, Op 6 augustus heb ik een pakket besteld bij Fotografit (DK). Op 9 augustus kreeg ik een leveringsmail van DPD. Referentienummer 05025065033414. Men ging die dag leveren tussen 15:27 en 16:27 uur. Desondanks ik thuis was, ik was aan het wachten op het pakket, veranderde de status plots om 15.56 uur naar 'geleverd'. Maar er was helemaal niks geleverd. Ook na controle van de camerabeelden van ons huis, was er nergens een chauffeur of wagen van DPD te bespeuren. Volgens de livetracking zat mijn pakket zelfs thv Kortrijk?? Dus waar is mijn pakket nu naartoe? mvg, Lahousse Kevin

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: K. L.

12/08/2024

Beste Kevin L.,Bedankt voor uw bericht. Na controle van de bezorginformatie en het afleverbewijs is gebleken dat uw pakket per vergissing is afgeleverd bij Spar Express op WESTROZEBEKESTRAAT 16, 8840 Oosnieuwkerke. Dit was niet de bedoeling en wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. We hebben dit incident geregistreerd en zullen het bespreken met de betrokken bezorger om dergelijke vergissingen in de toekomst te voorkomen.Het pakket is momenteel beschikbaar voor afhaling bij Spar Express, een DPD pakketshop. U kunt uw pakket daar ophalen met enkel het DPD-nummer05025065033414 en uw identiteitskaart.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.Wij wensen u een prettige dag toe.????Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform