Beste,
Bij nazicht van meneer zijn abonnement zien we dat er inderdaad al klachten zijn doorgegeven. Wij vergoeden deze niet geleverde kranten en hebben een onderzoek opgestart bij de bedeler. Het is van groot belang dat meneer zijn klachten blijft doorgeven zodat wij kort op de bal kunnen spelen.
Wanneer je je krant niet ontvangt, worden de abonnementskosten van de door de klant gemelde dag gecrediteerd. Wanneer je je krant op een doordeweekse dag hebt gemist, ontvang je een creditering van € 1,40. Bij een gemiste zaterdagkrant is dit bedrag € 2,-.
We doen ons uiterste best om de bezorging zo snel mogelijk weer in orde te krijgen. Dit doen we door middel van een onderzoek naar de bezorging op jouw adres. Met dit onderzoek proberen we bezorgproblemen in de toekomst te voorkomen. We realiseren ons dat we hierdoor een beroep doen op je geduld en danken je bij voorbaat hiervoor.
Alvast bedankt,
Vicky Bellen
Senior Advisor Customer CareMedialaan 1
1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be
Op ma 3 mrt 2025 om 11:18 schreef Customer Center Admin Team
customercenter@persgroep.net:
---------- Forwarded message ---------