Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

F. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

27/02/2025

Deze week krant nog maar 1 keer ontvangen. Wel elke maal melding gedaan van niet levering! Geen enkele melding van krant wat het probleem is en wat te doen.

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: F. V.

03/03/2025

Beste, Bij nazicht van meneer zijn abonnement zien we dat er inderdaad al klachten zijn doorgegeven. Wij vergoeden deze niet geleverde kranten en hebben een onderzoek opgestart bij de bedeler. Het is van groot belang dat meneer zijn klachten blijft doorgeven zodat wij kort op de bal kunnen spelen. Wanneer je je krant niet ontvangt, worden de abonnementskosten van de door de klant gemelde dag gecrediteerd. Wanneer je je krant op een doordeweekse dag hebt gemist, ontvang je een creditering van € 1,40. Bij een gemiste zaterdagkrant is dit bedrag € 2,-. We doen ons uiterste best om de bezorging zo snel mogelijk weer in orde te krijgen. Dit doen we door middel van een onderzoek naar de bezorging op jouw adres. Met dit onderzoek proberen we bezorgproblemen in de toekomst te voorkomen. We realiseren ons dat we hierdoor een beroep doen op je geduld en danken je bij voorbaat hiervoor. Alvast bedankt, Vicky Bellen Senior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be Op ma 3 mrt 2025 om 11:18 schreef Customer Center Admin Team customercenter@persgroep.net: ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform