Terug

Geen levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/10/2025

Beste, We bestellen een iphone via media markt, deze zou via Alex phone verzonden worden. Zij verzenden via gls en sturen ons hiervan een verzendbevestiging. Na enkele dagen zou gls het pakket geleverd hebben bij het aangegeven krantenwinkeltje (somi te beringen) maar dit gebeurde voor de winkel open is. (6u45) Niks aangekomen in de winkel, maar volgens gls wel. Na vele mails met gls, mediamarkt en Alex phone heeft mijn zoon nog steeds zijn iphone van 500€ nog steeds niet ontvangen.(zuur verdiende vakantiejog euro's!) Ik zou voor deze pure diefstal graag een klacht willen sturen, want we hebben ook geen vergoeding ofzo gezien.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. M.

16/10/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. M.

16/10/2025

Beste Na controle bleek dat het pakket niet was afgeleverd. Het werd als zodanig afgesloten omdat het per ongeluk was teruggestuurd naar een foutieve afzender (dévoyé) De informatie is al bevestigd naar uw verzender. Deze zal het nodige doen om een schadeclaim in te dienen. Hij zal ervoor zorgen dat u een vervangend exemplaar of een terugbetaling ontvangt, afhankelijk van uw wensen. Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform