Absoluut. Hier is een e-mail in het Vlaams (Nederlands) om een klacht in te dienen bij Ventilatischop.
Ventilator Levering
Onderwerp: Dringende klacht over niet-geleverde bestelling - Schadevergoeding van €90
Beste medewerker van Ventilatischop,
Ik schrijf u om mijn ongenoegen te uiten over de niet-levering van de ventilator die ik afgelopen donderdag bij u besteld heb Bestelnummer: 300118715
Bij de aankoop werd mij bevestigd dat de ventilator op vrijdag geleverd zou worden. Helaas is het vandaag maandag en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Dit heeft voor aanzienlijke problemen en kosten gezorgd:
Ik had een elektricien ingehuurd om de installatie op vrijdag en zaterdag uit te voeren.
Door de afwezigheid van de ventilator kon de installatie niet doorgaan.
De kosten die ik aan de elektricien heb moeten betalen voor zijn verloren tijd bedragen €90. Dit bedrag wens ik op u te verhalen als schadevergoeding voor deze foutieve levering.
Ik verwacht een onmiddellijke verklaring voor deze vertraging.
Kunt u mij zo snel mogelijk laten weten wanneer de ventilator exact geleverd zal worden?
Gelieve ook aan te geven hoe u de veroorzaakte financiële schade van €90 zult compenseren.
Ik zie uw spoedige reactie en een concrete oplossing tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Ernesto Jofre
0496828223