Terug

Geen levering van vaste lijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Proximus

15/12/2023

Beste, onze lijn werkt niet. Hiervoor belden we al, ons alarm werkt ook via de vaste lijn. Dat werkt ook niet…. ProximuS wilt niet helpen, ze hebben geen tijd maar intussen moeten wij telefoneren met de gsmnummer enWerkt ons alarm niet.

Berichten (5)

Proximus

Naar: A. D.

04/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Vos George in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-15-20.35.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004642419]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004642419]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: A. D.

04/01/2024

Geachte heer,mevrouwDe klant De Vos George,werd ondertussen door ons telefonisch op de hoogte gebracht voor de opvolging van zijn klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-15-20.35.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004642974]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004642974]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. D.

Naar: Proximus

23/01/2024

BesteEr werd telefonisch niets afgesproken of verduidelijket.

Proximus

Naar: A. D.

24/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw De Vos in behandeling heb genomen. Het klantennummer dat mevrouw opgeeft is niet gekend in onze databanken,wij hebben ook geen contactgegevens van mevrouw De Vos. In afwachting van de correcte gegevens (klantennummer en eventueel contactgegevens),kunnen we haar niet telefonisch contacteren hiervoor. Wij wachten nu op de correcte gegevens zodat we haar kunnen contacteren hiervoor.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-23-16.38.27.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005279174] Ref. [THREAD_ID:1921005279174]

Proximus

Naar: A. D.

30/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben het dossier ondertussen afgesloten,wij hebben de klant niet kunnen contacteren,we hebben gewacht op contact gegevens,maar deze werden niet aan onze diensten doorgestuurd.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-23-16.38.27.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005453753] Ref. [THREAD_ID:1921005453753]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform