Geachte mevrouw Van den Brandt,Ik zie dat u een klacht bij ons heeft ingediend via Testaankoop. Dit betrof een pakket dat u tot op heden nog niet heeft ontvangen. Ik kan me heel goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent.Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd om uw pakket te traceren, maar helaas is dit niet gelukt. Om er achter te komen waar uw pakket is, is aanvullend onderzoek vereist. Voor de verzender, bol.com, is het mogelijk een onderzoek op te starten. Dat is de reden dat ik u naar de verzender verwijs. Mijn excuses dat u verkeerd hierover bent gea¯nformeerd. Daarna kan vanuit de verzender samen met u gekeken worden naar een passende oplossing.Wij vinden het erg spijtig dat het zo is gelopen.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,NinaKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag: