Terug

geen levering van pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Post NL

02/12/2021

26 november ging er een pakketje geleverd worden. de chauffeur had geen zin om aan te bellen en is gewoon doorgereden. volgens het tracking systeem ging het binnengebracht worden bij het postnl punt hier om de hoek. dat is niet gebeurd. op 27/11 wijzigde de mededeling op het tracking systeem naar een levering op 29/11.op 29/11 wijzigde het naar 30/11.op 30/11 wijzigde het naar 01/12.sindsdien staat er letterlijk het volgende: Sorry, bezorgmoment is bijgewerktNieuwe bezorgtijd: gisteren tussen 09:45 en 13:45. postnl gaat dus een tijdreismachine uitvinden om het pakket gisteren te leveren.ik heb meermaals bol.com gecontacteerd maar daar krijg ik altijd te horen dat het in handen van postnl ligt.Ik heb postnl via messenger gecontacteerd. daar krijg ik na lang wachten te horen dat het nog steeds gepland staat om geleverd te worden aan het postnl punt (maar volgens hun tracking systeem bij mij thuis).ik heb postnl telefonisch gecontacteerd. daar krijg ik opnieuw onoprechte excuses te horen. ze kunnen er zelf niet goed aan uit, blijkbaar is de scanhistorie van het pakket nogal vreemd en ze gaan het verder uitzoeken. ze gaan mij via email op de hoogte brengen.vandaag krijg ik een email met de melding dat ze het niet kunnen uitzoeken op mijn vraag maar dat ik bol.com moet contacteren om hen te vragen om postnl te vragen het uit te zoeken. terug naar af dus...de gevolgen van de situatie: - ik moet elke dag mijn planning aanpassen omdat morgen het pakket geleverd gaan worden.- ik heb al uren tijd verloren met contact opnemen met bol & postnl en wordt nooit geholpen

Berichten (3)

Post NL

Naar: H. V.

02/12/2021

Geachte Testaankoop,Uit de laatste mail begrijp ik dat er verwarring is rond de levering van dit pakketje. Ik heb het net even voor jou nagekeken en er loopt inderdaad iets mis in het sorteerproces.De afzender in dit geval Bol.com moet hiervoor een onderzoek bij ons laten opstarten, de reden is omdat Bol.com als afzender ook onze opdrachtgever is omtrent dit pakket.Zodra de afzender ons contacteert word er een onderzoek opgestart en gaan mijn collega's uitzoeken waar het misloopt, ook doen ze hun uiterste best om dit pakketje asap te leveren. Hiervoor is een onderzoek nodig startent bij de opdrachtgever.Ik vertrouw erop je de juiste informatie te hebben gegeven.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,BjornKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

H. V.

Naar: Post NL

06/12/2021

als het duidelijk is welk pakket het betreft en waar het moet aankomen, waarom brengen jullie het dan niet in orde in plaats van deze belachelijke administratieve regels in te roepen als excuus?

Post NL

Naar: H. V.

16/12/2021

Geachte mevrouw Van den Brandt,Ik zie dat u een klacht bij ons heeft ingediend via Testaankoop. Dit betrof een pakket dat u tot op heden nog niet heeft ontvangen. Ik kan me heel goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent.Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd om uw pakket te traceren, maar helaas is dit niet gelukt. Om er achter te komen waar uw pakket is, is aanvullend onderzoek vereist. Voor de verzender, bol.com, is het mogelijk een onderzoek op te starten. Dat is de reden dat ik u naar de verzender verwijs. Mijn excuses dat u verkeerd hierover bent gea¯nformeerd. Daarna kan vanuit de verzender samen met u gekeken worden naar een passende oplossing.Wij vinden het erg spijtig dat het zo is gelopen.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,NinaKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform