Terug

Geen levering van mijn pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/04/2020

Beste,Reeds 11 dagen hebt u mijn pakket 92154447683 (customer number 800004481) in uw bezit. Reeds meerdere malen heb ik contact gehad met uw customer service afdeling, maar die geven geen concrete info en verschuilen zich achter Corona om ook geen info te moeten geven. Alle andere koeriers hebben max. 1 dag vertraging, jullie kunnen zelfs geen info geven wanneer het pakket ooit geleverd zal worden. Onze laatste 2 mails blijven zelfs onbeantwoord.Ook telefonisch niet te bereiken, want jullie werken van thuis ui. Elk zichzelf respecterend bedrijf kan hier een oplossing op vinden denk ik dan.Graag zien wij dit pakket deze week geleverd of ik wil een schadevergoeding zien.

Berichten (6)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. V.

28/04/2020

Beste,Wij hebben momenteel te kampen met vertragingen in Puurs.We proberen dit zo snel mogelijk geleverd te krijgen.Wij kunnen momenteel geen leverdatum doorgeven.Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,AudreyPlease always reply to: customer.service@gls-belgium.com Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Customer Service GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium T +32 (0)2 55 66 211 F +32 (0)2 55 66 745 E customer.service@gls-belgium.com www.gls-group.eu

S. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/04/2020

Geachte,Dat bedoel ik, u laat uw klanten in het ongewisse en dit antwoord krijg ik al een week lang. Daar kan ik niet met akkoord gaan. U kampt met achterstand, u geeft dit elke keer toe, maar doet er verder niks aan. In het weekend werken ofzo? Ik herhaal dat ik deze week mijn pakket geleverd wil hebben, of dat er een schadevergoeding zal moeten worden voorzien. Kijk gewoon even op trust pilot of weet ik welk ander medium, iedereen klaagt steen en been over jullie service en toch ondernemen jullie niets en blijven jullie hetzelfde vage excuus boven halen. Ga eens in de leer bij uw concurrenten!

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. V.

29/04/2020

BesteHartelijk dankvoor jullie mailWe kunnen nietuitleveren want het leveradres is niet correctezie hieronderde procedure is dat we meer informatie vragen aan de afzender met anderwoorden aan GLS DenemarkenWat we gedaanhebben op 28/4 en tot heden geen antwoord gekregenzie hieronderZodra we de correctegegevens hebben van de afzender kunnen we het nodige doenSandrinePlease always reply to: customer.service@gls-belgium.com Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Customer Service GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium T 32 (0)2 55 66 211 F 32 (0)2 55 66 745 E customer.service@gls-belgium.com www.gls-group.eu

S. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/04/2020

Haha, kom op seg. Verzin even iets anders! Ik heb jullie zelf vorige week een mail gestuurd met mijn adres gegevens en reactie daarop gekregen van Nicky op 23/04 dat jullie het adres hebben aangepast maar nog steeds niet konden zeggen wanneer je kon leveren. Zien jullie zelf niet in wat voor een klucht dit is?

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. V.

29/04/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/04/2020

Sorry, op begrip hopen is zowat het laatste, zeker nadat u gisteren zelfs niet in staat was het pakket af te leveren, nadat het "pas de 1ste keer in uitlevering" stond. Jullie kunnen verzinnen wat jullie willen, enkel een slechte organisatie verklaart dit alles. DHL: pakket binnen in 3 werkdagenBpost: pakket binnen in 4 werkdagenPostNL: pakket binnen in 4 werkdagenGLS: geen idee wanneer ik men pakket zal hebben na 10 werkdagen...Dus kom me niet vertellen dat jullie je best doen aub!Ik ben echt helemaal klaar met deze zooi, een compensatie voor mij en al die 1000 den andere gedupeerden lijkt me geen overbodig iets!! Maar of jullie dat geregeld krijgen...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform