Terug

Geen Levering Van Mijn Iphone 15 pro 256Gb

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: Telenet

25/01/2024

Beste, Op 9 december 2023 deed ik via telenet aankoop van een Apple Iphone 15 pro 256 GB Natural Titanium. Ik zou binnen de 3 weken mijn telefoon moeten ontvangen. 22/12 kreeg ik via postnl melding dat mijn telefoon zou aankomen. Ik had verlof om mijn telefoon in ontvangst te nemen. Helaas kreeg ik iets voor de bezorger langs moest komen melding dat het niet gelukt was om het pakket vandaag te leveren. 23/12 identiek hetzelfde. Vervelend, maar gelukkig zou de telefoon de week erna geleverd worden. Uiteindelijk deed de week erna zich 1x hetzelfde voor. De derde keer kreeg ik melding dat mijn adres niet zou kloppen en dat de telefoon terug ging naar de verzender. Op 29/12 kreeg ik melding dat mijn telefoon terug bij telenet zou zijn. Omdat mijn adres wel gewoon correct was en ik bezorgd werd nam ik contact op met zowel Telenet als Postnl. Postnl zei me dat het terug bij Telenet was. Telenet zei dat ze het niet nu konden terug verzenden, maar dat ik tot 22/01 moest wachten en dat mijn telefoon dan verzonden zou worden.Ik moest dus nog meer geduld hebben. Ik belde in tussen tijd verschillende keren naar Telenet om klacht te doen. Het was namelijk niet normaal dat het zolang duurde. Aangezien het normaal maar 3 weken moest duren. Ik werd nooit geholpen. De mensen van de klachtendienst zouden me zelf moeten opbellen maar het is nooit gebeurt.Sinds de 22/01 bel ik telenet omdat ik geen beweging zie. Op 24/01 durft telenet me te zeggen dat ze geen tracering meer hebben van mijn bestelling... Ik heb daar 1230€ aan betaald en heb ook ondertussen geen terugstorting gekregen.Elke week dat ik tussen de 29/12 en 25/01 heb gebeld zeiden ze me dat ze terug contact gingen opnemen op het einde van de week...Dit kan gewoon niet!Ik eis een complete terugbetaling + Vergoeding voor mijn verlofdagen die ik aangenomen heb

Berichten (2)

Telenet

Naar: P. W.

25/01/2024

Beste mijnheer Wamushala-Sankisha,Wij bevestigen de goede ontvangst van uw klacht.Ondertussen hebben wij uw klacht ook via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie ontvangen en zullen wij deze via dat kanaal behandelen.Met vriendelijke groeten,CynthiaMediation Customer RelationsConfidential Internal***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

P. W.

Naar: Telenet

26/01/2024

Beste,Gelieve sneller te handelen aangezien ik meer dan een maand wacht en tot het heden niks van jullie heb kunnen horen behalve als ik het publiek publiceer.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform