Terug

Geen levering van goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: DPD Belgium

10/07/2023

Ik bestelde banden online. Dpd is de transporteur is 2 keer aan de deur geweest en briefje achter gelaten . 3de en 4 de keer niet aan de deur geweest en geen briefje achter gelaten . Dpd stuurt het pakje gewoon terug naar de afzender een aantal keer gebeld met klanten dienst dpd en ze weigeren van mij te helpen

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: R. C.

10/07/2023

Beste Raf,Bedankt voor het contacteren van onze klantendienst.Het spijt me te horen dat de levering van uw banden niet naar wens verliep.Ik kan zien dat u en ook de klanten dienst, 3 x via ons portaal aanvraag doet voor een nieuwe datum Maar door een technisch probleem is dit niet doorgekomen, en worden de banden niet automatisch uitgehaald voor een nieuwe poging.Spijtig genoeg kan DPD u hiervoor niet vergoeden, maar u kan wel vragen nabij de afzender deze opnieuw zonder transport kosten op te sturen.Ik wens u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform