Terug

Geen levering van boxspring Emma-matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: EMMA Matelas

15/04/2024

Besteop 26-11-2023 bestelde wij online bij emma-matras een volledig nieuw bed (hoofdkussen, topper, matras, bedframe + poten). Tot op de dag van vandaag na ettelijke mails te hebben verstuurd zoals ze ons telefonisch telkens opnieuw zeggen te doen, hebben wij onze bedframe + poten nog steeds NIET ontvangen. Wij als koper hebben het contract nageleefd.. Emma-matras in onze ogen niet. Het volledige bedrag is betaald dus zouden wij ook graag onze bestelling VOLLEDIG ontvangen. In verwijs hieronder even naar jullie referentie van levering en eigendomsvoorbehoud:7. Levering7.1. Wij leveren in meerdere landen binnen de Europese Unie, waaronder ook in België. De levering wordt verzorgd door DPD/GLS of per transporteur. Het transportrisico wordt door de verkoper gedragen.7.2. De verwachte levertijd wordt bij het bestellen vermeld en telt pas vanaf het moment dat wij de betaling ontvangen hebben. Dit kan in sommige gevallen MEERDERE WERKDAGEN duren.????? Ik bedoel.. dat zijn toch naar mijn weten geen 5maanden?11. EigendomsvoorbehoudTot de volledige betaling voltrokken is blijven de goederen eigendom van de verkoper.Vandaag 15.04.2024 heb ik in de plaats van mijn partner (omdat hij dit spelletje ook meer dan beu is) gebeld, naar emma-matras. Hierbij heb iemand aan de lijn gekregen die vroeg of mijn partner een mail naar hen wou sturen met de toestemming voor mij, zodat ik na zijn toestemming hun probleem kon verder proberen oplossen onder mijn naam.. weer telefonisch. Wetende dat er weer iemand anders aan het dossier begint.. Wauw! Het is inderdaad 'zeer vervelend' zoals een medewerk(st)er telkens opnieuw aan de telefoon De vorige telefoon met de servicedienst die +-2 maand geleden heeft plaatsgevonden heeft nog steeds niets opgeleverd. Daar ze zeiden dat er na 5 werkdagen iemand contact ging opnemen via mail? Geen mail gezien, noch telefoon, noch leveringsupdate gekregen. Enkel vermelding dat we online een formulier moesten zoeken om een klacht in te dienen en na levering werd er ons beloofd om een korting te voorzien..? Deze leverde tot nog toe ook niets op.Online kan ik via mijn bestelnummer niets terugvinden!Sinds 26.11.2023, in afwachting van de bestelling slapen wij op de grond..U verstaat onze frustratie toch? En sta mij toe te kunnen zeggen dat in dit geval het 'slaap lekker' er alles behalve in zit.Spijtig om zo'n ONTZETTEND SLECHTE ervaring met dit bedrijf te hebben. Laat dit een werkpunt zijn en hopelijk geeft u aan andere klanten een betere service.Om kwaliteit te winnen, zien we uw antwoord graag snel binnen )


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform