Terug

Geen levering van betaald product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: FNAC BELGIUM

27/12/2020

Beste,Op 18 december heb ik een bestelling (kerstcadeau) bij jullie geplaatst ter waarde van 79,99 euro met als levering Ophaling in de winkel Winkel FNAC HasseltEr stond dat dit geleverd zou worden tussen 22 en 24 december. Dit leek prima, maar we zijn ondertussen al 27 december en nog steeds heb ik niets ontvangen.De bestelling staat nu gewoon vast op Bezig met levering in de winkel met als de laatste uitgevoerde stap Verzonden op 21/12/2020 (6 dagen geleden!). Het vreemde is dat het sinds 18 december al heel de tijd beschikbaar staat in jullie winkel te Leuven. Het kan toch niet zes dagen duren om over die afstand iets te laten vervoeren? Ik zou zeggen dat ik het gewoon daar ga kopen, maar aangezien ik al betaald heb, is het niet echt een optie voor mij om de trein te nemen en het daar nu toch te gaan kopen en nogmaals 79,99 euro te betalen.Wanneer wordt dit geleverd in jullie winkel te Hasselt? Het is al te laat voor kerst, maar laat het nu ook nog niet eens te laat zijn voor nieuwjaar hé! Enige vertraging kan ik begrijpen tijdens de feestdagen, maar dit is toch wel enorm veel.Hiernaast krijg ik als ik een mail naar jullie klantendienst stuur over dit probleem een automatisch antwoord en kan ik jullie telefonisch niet bereiken. Het is erg spijtig om een enthousiaste klant zo teleur te moeten stellen.Ik zou graag oftewel mijn bestelling snel ontvangen of mijn geld snel terugkrijgen, zodat ik tenminste de ontvanger van dit cadeau niet moet blijven teleurstellen dat er vertraging opzit.Alvast bedankt.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: A. D.

07/01/2021

Beste MevrouwDe BodeBedankt voor uw e-mail en uw constructieve opmerkingen over onze service. Het spijt ons dat Fnac.be niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u niet de service heeft gekregen die u als klant verdient. Wij houden rekening met uw opmerkingen om ons te helpen onze service te verbeteren.We zien dat uw probleem intussen is opgelost.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform