Terug

Geen levering van bestelde en betalde consumentengoed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. I.

Naar: Elektro Lommelen

29/01/2024

Beste, Ik bestelde een fornuis online bij Elektrolommeken op 19/7/23.Zie onderstaande samenvatting:- 19/7/22023 Bestelling van een fornuis met bestelnummer 292857. De levertijd word online op 2 - 4 weken aangegeven! - 24/7/2023 Bevestiging van ontvangst van betaling van € 2.400 door Lommelen NV- 26/7/2023 Overschrijving van betaling van €50 voor een 5 jaar garantie - 25/10/2023 E-mail bericht van Elektrolommelen met bevestiging dat de bestelling rond 22/11/2023 verwacht word.- 24/11/2303 E-mail van Glendimplex.eu (de fabrikant) dat geen bestelling van Lommelen opgemerkt is en dat het model Kensington 90 EI RED (door mij bij Lommelen NV besteld) verwijderd is uit het assortiment !- 8/12/2023 E-mail bericht van Elektrolommelen, dat het bestelde fornuis de komende 1-2 weken gaat toekomen bij Lommelen NV. - Ondertussen heb ik al twee keren per e-mail gevraagd (24/11/23 en 5/12/23) om de bestelling te annuleren en het betaalde bedrag op mijn rekening terug te storten.-- - 15/1/2024 Formele klacht aan Elektrolommelen gestuurd via e-mail (ontvangst bevestigd door elektrolommelen met ticketnummer #735337252) en gevraagd om het betalde bedrag binnen 2 weken terug te storten op mijn rekening.Ik heb since 8/12/2023 geen verdere communicatie meer ontvangen van Elektrolommeln en ook geen reactie op mijn klacht alhoewel in de algemene voorwarden wordt vermerkt, dat er een antwoord op een klacht binnen de 2 weken gaat gegeven worden. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: S. I.

29/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 739062339.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 739062339.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 739062339.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform