Geachte, vandaag meldde UPS mij de levering van een internationaal pakket op mijn thuisadres terwijl ik niet thuis was. Er was geen levering, noch bij mijn medebewoners (appartementsblok 6 appartementen). Ik geraak niet meer in mijn account op de site van ups. Ten einde een nieuw wachtwoord in te stellen (vergeten) op mijn bestaande account zou ups mij een mail zenden om dit te voltooien, een mail die nooit komt. na drie pogingen werd dit geblokkeerd. Ik kan dus zelfs geen contact opnemen met ups. Dit zijn de gegevens van de levering : referentienummer 1 : S00932102 nog een referentienummer : SO00899048/467658 Het leveringsadres is nieuwe molenstraat 154 te 9100 sint niklaas. Het meer dan ergerlijke probleem is dat ik geen contact kan opnemen met UPS, het lukt mij niet om een nieuw wachtwoord in te stellen op mijn account, dit dient bevestigd te worden door een mail die ze naar mij sturen waarvan ik bevestiging krijg maar die komt niet toe. Een levering van ups dient voor ontvangst getekend te worden door de ontvanger, hetgeen vanzelfsprekend niet gebeurd is. Het feit dat men meldt dat de levering gebeurd is zonder handtekening voor ontvangst en de onmogelijkheid om contact op te nemen bij UPS brengt mij er eveneens toe bijkomend klacht neer te leggen bij de FOD economie. Indien U nog meerdere gegevens wenst, aarzel niet mij te raadplegen. Dank alvast.