Terug

Geen levering ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Takeaway

22/01/2024

Beste, Ik bestelde vandaag rond half zes via Take Away bij Favoriete te Mechelen met bestelnummer #TX5D5AIk ontving een berich dat de bestelling ol 18.42 zou geleverd worden.Na twee uur heb ik geen enkel bericht mogen ontvangen. Ik heb Favoriete reeds 10 keer proberen te bellen zonder resultaat. Ik ontva´ng dan ook graag het bedrag van 42,50 graag terug op mijn rekeningMet vriendelijke groetMarina Verschoren

Berichten (3)

M. V.

Naar: Takeaway

22/01/2024

Beste,De koerier stond zonet ( 20.15 uur ) aan de deur. Dit dus 2,5 uur na bestelling. Ik heb de levering dan ook geweigerd omdat ik reeds iets anders besteld heb. Het minste wat ze hadden kunnen doeners verwittigen of als ik belde de telefoon opnemen.Met vriendelijke groetMarina Verschoren

Takeaway

Naar: M. V.

23/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Souméya Al, 23 jan 2024 20:26 CETBeste Marina,Bedankt voor uw mail.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u niet tevreden was over de levering van uw bestelling.Ondanks al onze inspanningen zijn wij uiteindelijk afhankelijk van het professionalisme van de restaurantmedewerkers wat de bestellingen en de leveringen daarvan betreft.Wij zullen het niet nalaten contact op te nemen met het restaurant om uw klacht te bespreken teneinde te voorkomen dat een soortgelijke situatie zich in de toekomst opnieuw zou voordoen.**Wij bevestigen u dat uw bestelling terugbetaald werd**. De terugbetaling kan enkele dagen in beslag nemen.Namens Takeaway.com bieden wij u alleszins reeds onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.Wij wensen u verder nog een zeer aangename avond.Met vriendelijke groeten,Souméya__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[9XK5D4-9WE1L]

Takeaway

Naar: M. V.

23/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Souméya Al, 23 jan 2024 20:27 CETBeste Marina,Bedankt voor uw mail.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u niet tevreden was over de levering van uw bestelling.Ondanks al onze inspanningen zijn wij uiteindelijk afhankelijk van het professionalisme van de restaurantmedewerkers wat de bestellingen en de leveringen daarvan betreft.Wij zullen het niet nalaten contact op te nemen met het restaurant om uw klacht te bespreken teneinde te voorkomen dat een soortgelijke situatie zich in de toekomst opnieuw zou voordoen.**Wij bevestigen u dat uw bestelling terugbetaald werd**. De terugbetaling kan enkele dagen in beslag nemen.Namens Takeaway.com bieden wij u alleszins reeds onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.Wij wensen u verder nog een zeer aangename avond.Met vriendelijke groeten,Souméya__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[9XK5JJ-7D5KR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform