Terug

Geen levering ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Premiumpellets

20/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op donderdag 7 november 2024, heb ik 66 zakken elk van 15 kg Pellini pellets besteld 100%´naaldhout van de kwaliteit A1 EN plus. Ik stel echter vast dat jullie zich niet gehouden hebben aan de levering ervan, die eerst voorzien was op zaterdag 9 november. Nadien werd per mail door jullie gestuurd dat ze zouden geleverd worden op dinsdag 12 november. Op geen van beide data zijn jullie komen opdagen. Dit heeft geleid tot een verlies van 339€ en bovendien geen voorraad aan pellets. Bovendien hebben jullie mij verplicht de twee dagen aanwezig te zijn om de levering in ontvangst te nemen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 28 november het bedrag van 339€ terug te storten op mijn rekeningnummer, waarmee ik de betaling heb uitgevoerd. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform