Terug

Geen levering of opvolging van de bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: EMMA Matelas

25/03/2024

Beste, Ik bestelde op 03/03/2024 2 emma matrassen: 2xEmma Hybrid V2 Plus 080x200Besteloverzicht:Bestelnummer: Besteldatum: zondag, 3. mrt. 2024Product Verwachte leveringsdatumEmma Hybrid V2 Plus 080x200Aantal: 2 6th Mar - 12th MarTotale bestelbedrag in rekening gebracht: 705.66 €Betalingsmethode: BancontactDe levering zou ten laatste op 12/03/2025 moeten gebeurd zijn.Ik belde reeds 3x naar het call center voor meer info ivm de levering van de matrassen. Ze kunnen me echter nog steeds geen nieuwe datum geven. Ze zeggen alleen dat er problemen zijn met de leveringen en dat het hun spijt, maar dat ze geen informatie hebben.Ik kocht deze matras obv de reviews op test-aankoop en vind het allesbehalve professioneel dat er geen informatie komt.Ik heb betaald met bancontact en het geld is ondertussen enkele weken van mijn rekening.Wat kan ik hier nu nog aan doen? Misschien moet test-aankoop zulke leveranciers, die het label beste koop krijgen nu toch ook eens aanmanen om hun beloftes waar te maken en te zorgen voor echt onbezorgde en tevreden consumenten.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform