Klacht
Y. M.
Naar: Elektro Lommelen
Ik bestelde bij Lommelen nv een inbouwfrigo op 12-10-22 en betaalde het volledige bedrag. Deze zou geleverd worden op 17-2-23, dit na lang aandringen. Contact verloopt via mail en whatsapp. Er is niemand bereikbaar. De inbouwfrigo hebben we tot op heden niet ontvangen.
Berichten (8)
Elektro Lommelen
Naar: Y. M.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZDdmNTQwM2UtOGUwMS00ZmNjLTk0OTctODJjMGMzNjU5MThjIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDc3NTY2NywiZXhwIjoxNjg0NzQ0NDMyLjM5MDczMn0.cBJm6a4GZP0OQr4hZ8EnfMpHuln-Lz7agRYKAF4ZKaUandticket_id=14775667andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV22 Feb 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14775667Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14775667Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 22 Feb 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van YVES MAES Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel privé en dus niet zichtbaar op onzewebsite. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01733588-04. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 2e627faa-46c0-4c78-aa17-a7badf020ba6 Geen levering na betaling Naam van de klant YVES MAES Klantreferentie Offertenummer: 247185 Beschijving van de klacht Ik bestelde bij Lommelen nv een inbouwfrigo op 12-10-22 enbetaalde het volledige bedrag. Deze zou geleverd worden op 17-2-23,dit na lang aandringen. Contact... Ticket reference: d7f5403e-8e01-4fcc-9497-82c0c365918c
Elektro Lommelen
Naar: Y. M.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZGE2NzczMjItNjE1MC00MzQxLThmM2MtZTYzZDZlYzgyNDc2IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDc3NTc1MCwiZXhwIjoxNjg0NzQ0ODA0LjE5MzgxNn0.4OLx3_-wNaUR9rWuEHWynukClMgNixzXoUdxTMLOWLsandticket_id=14775750andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV22 Feb 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14775750Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14775750Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 22 Feb 2023 [:test-aankoop.be] De klacht van YVES MAES is openbaar gemaakt. Ze is voortaan dus zichtbaar op onze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01733588-04].De gebruiker kan namelijk op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleemmet de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Nu de klacht openbaar is gemaakt, zal ook je volledige antwoordworden gepubliceerd. Gelieve in je antwoord alle persoonlijke gegevens(bv. handtekening) te verwijderen, zoals bepaald door de GDPR. Hoe kan je een bericht sturen naar deze consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01733588-04. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 2e627faa-46c0-4c78-aa17-a7badf020ba6 De klacht van YVES MAES: Geen levering na betaling Naam van de klant YVES MAES ... Ticket reference: da677322-6150-4341-8f3c-e63d6ec82476
Y. M.
Naar: Elektro Lommelen
Kunnen jullie het bedrag dat ik betaalde terugstorten aub
Elektro Lommelen
Naar: Y. M.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNmQwMDAxMWItZWEyOS00ODEyLTliMTctYmEwYWU0MjBhZmM2IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDgyMjE4NiwiZXhwIjoxNjg1NjA0NDg1Ljk4Mjc3M30.LygdqrQzjzwnKqqBMHbfxkjIkSWyVHQuqdntTTI8woMandticket_id=14822186andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV01 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14822186Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14822186Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 01 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van YVES MAES. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01733588-04].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01733588-04. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 2e627faa-46c0-4c78-aa17-a7badf020ba6 Klacht van YVES MAES: Geen levering na betaling Datum: 01-03-23 08:27:58 Van YVES MAES tot Elektro Lommelen Bericht: Kunnen jullie het bedrag dat ik... Ticket reference: 6d00011b-ea29-4812-9b17-ba0ae420afc6
Y. M.
Naar: Elektro Lommelen
Op 27 feb 2023 konden jullie mijn bestelling annuleren. De terugbetaling zou binnen 14 dagen gebeuren. Ik hoop bijgevolg dat er dit weekend 619 euro gestort zal worden zodat deze klacht alsnog een succesvolle oplossing heeft en afgesloten kan worden.
Elektro Lommelen
Naar: Y. M.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZTJkNzNiY2YtMzYwZS00ZjZjLTkwNTEtZGE2YzQwNWUxMTVjIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDg4ODYyMSwiZXhwIjoxNjg2NDAzMzUyLjk4MzkyNn0.YQuD_h1hET1McR5fVa0xTCo3U94ciQTpSy8IvRVqWyAandticket_id=14888621andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV10 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14888621Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14888621Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 10 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van YVES MAES. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01733588-04].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01733588-04. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 2e627faa-46c0-4c78-aa17-a7badf020ba6 Klacht van YVES MAES: Geen levering na betaling Datum: 10-03-23 14:22:25 Van YVES MAES tot Elektro Lommelen Bericht: Op 27 feb 2023 konden jullie mijn... Ticket reference: e2d73bcf-360e-4f6c-9051-da6c405e115c
Y. M.
Naar: Elektro Lommelen
We zijn nu 2 weken na de annulatie van onze bestelling. Jullie gingen ons terugbetalen maar we hebben ons geld nog niet terug. Kunnen jullie dit in orde brengen.
Elektro Lommelen
Naar: Y. M.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZWU3ZTFiNjAtNTgwOS00NDFhLWJiNmItMTUxZDdlMWEyZWNkIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDg5NzEyMiwiZXhwIjoxNjg2NjQ3NDIxLjM2ODgwNn0.PeTMNuC72Uo9FVCY-INmmmeDf_OIWpzeLHbCCnmtSXUandticket_id=14897122andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV13 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14897122Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14897122Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 13 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van YVES MAES. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01733588-04].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01733588-04. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 2e627faa-46c0-4c78-aa17-a7badf020ba6 Klacht van YVES MAES: Geen levering na betaling Datum: 13-03-23 10:10:11 Van YVES MAES tot Elektro Lommelen Bericht: We zijn nu 2 weken na de annulatie... Ticket reference: ee7e1b60-5809-441a-bb6b-151d7e1a2ecd
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten