Terug

Geen levering meer.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Bofrost Benelux

01/06/2015

Ik heb bofrost een mail gestuurd een poosje geleden om niet meer te leveren, dat ik geen klant meer wens te zijn. Geen antwoordt gekregen! Ik kreeg een paar weken geleden een kaartje in de bus met bedankt voor uw vertrouwen, er komt op...een verkoper op bezoek dan kunt u toch verder sparen voor de balsamico zegels(boven de 40euro krijgt men een zegel). Komen ze dus op één dag regelmatig aan de deur, ik heb gezegd tegen de verkoper dat ik dus die mail gestuurd heb dat ik niet meer wil kopen bij hen en daar wist hij natuurlijk niets van(wat ik niet geloofde) Vandaag krijg ik hier weer een kaartje in mijn bus Uw verkoper bezoekt u op donderdag 4 Juni tussen 13 uur en 15uur!!! Ik wordt dus totaal genegeerd door bofrost, ik heb niets getekend! Tlijkt precies of ik daar een abonnement ben aangegaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform