Terug

geen levering - medewerking klantendienst (?)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. S.

Naar: bol.com

19/04/2025

Titel van de klacht: Tweedelige bestelling verdwenen, herlevering blijft eveneens uit – klantenservice Bol.com reageert formalistisch en ontwijkend Inhoud van de klacht: Op 14 april 2025 plaatste ik bij Bol.com een bestelling van twee producten: 24 x 20cl Fever-Tree Indian Tonic Water 24 x 20cl Fever-Tree Mediterranean Tonic Water Bijhorende bestelnummers: A0004WK3FH (Indian Tonic Water) – geannuleerd wegens vermiste zending A0004WMX7P (Mediterranean Tonic Water) – eveneens geannuleerd A00050FMJC – herlevering van de Indian Tonic Water, opnieuw niet geleverd Na uitblijven van de oorspronkelijke levering bleek via Bpost dat de zending spoorloos verdwenen was. Bol.com stelde een herlevering van de eerste soort voor; de tweede werd geannuleerd wegens “niet meer voorradig”. De nieuwe levering werd bevestigd voor 18 april, maar bleef opnieuw uit. Nadien werd de leverdatum verschoven naar 21 april, zonder enige track & trace of verduidelijking. Op 19 april nam ik contact op via de chat. De medewerker reageerde formalistisch en afwimpelend. Ondanks het feit dat ik intussen al te maken had met twee niet-geleverde zendingen, werd het probleem gebagatelliseerd (“komt goed”), zonder enige actie, erkenning of opvolging. Het gesprek werd voortijdig afgesloten. Screenshots van dit gesprek zijn beschikbaar. Bol.com biedt ook geen toegankelijke klachtenprocedure aan die een escalatie toelaat. Als klant blijf ik totaal in de kou staan. Mijn verwachtingen: Een onmiddellijke en sluitende oplossing: correcte nalevering of terugbetaling Een duidelijke verklaring over de herhaalde fouten Een gepaste compensatie voor het herhaald ongemak.

Berichten (2)

bol.com

Naar: J. S.

22/04/2025

Beste Johan, Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en zullen contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 19 april 2025 03:35 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: geen levering - medewerking klantendienst (?) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. S.

Naar: bol.com

22/04/2025

Titel klacht: Meervoudige niet-levering en gebrek aan opvolging – zendingen Bol.com via bpost verdwijnen spoorloos Geachte klantendienst, Op 14 april 2025 plaatste ik via Bol.com een bestelling van twee producten: 24 x 20cl Fever-Tree Indian Tonic Water 24 x 20cl Fever-Tree Mediterranean Tonic Water Bijhorende bestelnummers bij Bol.com: A0004WK3FH (Indian Tonic Water) – geannuleerd wegens vermiste zending A0004WMX7P (Mediterranean Tonic Water) – eveneens geannuleerd A00050FMJC – herlevering van de Indian Tonic Water, ook niet geleverd Situatieschets: De originele levering is nooit aangekomen. Uit navraag bij Bol.com en tracking via bpost bleek dat de zending spoorloos verdwenen is. Bol.com stelde een herlevering voor van de eerste soort, maar die is evenmin aangekomen. De tweede soort werd geannuleerd wegens “niet meer voorradig”. Bpost kondigde via statusupdates eerst aan dat de levering op 18 april zou plaatsvinden, vervolgens werd dit verschoven naar 21 april, telkens zonder enige track & trace of concrete verduidelijking. Op 24 april ontving ik een melding van bpost dat mijn bestelling zoek is geraakt en dat ik Bol.com moest contacteren. Wat is er aan de hand?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform