Terug

Geen levering, loze beloftes en zero communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. O.

Naar: O&O Trendy Wonen

10/08/2023

Beste, Ik bestelde in maart een zetel die zou worden geleverd begin juni. We zijn 10 weken verder en ik heb nog niets gezien. Herhaaldelijk gemaild/gebeld en telkens een hoop loze beloftes ontvangen. De 1 keer weten ze wanneer er zal worden geleverd, de andere keer weten ze weer helemaal van niks. Toont aan dat er gewoon wat wordt gezeverd tegen de klanten. Waarom jullie goederen verkopen van producenten die kampen met logistieke problemen is al helemaal niet te begrijpen. Soit, Ik had graag de bestelling met nummer 223666 geannuleerd en mijn voorschot van 1090€ terug op mijn rekening gezien. Er zijn mensen die nog aan het wachten zijn van november vorig jaar. Dat risico neem ik liever niet. En een aangetekend schrijven kost me nog eens geld bovenop de miserie van de afgelopen dagen. Jullie hebben mijn rekeningnummer, stort het geld terug en annuleer de bestelling. Dan haal ik zaterdag een zetel in de Ikea. Gr,

Berichten (4)

O&O Trendy Wonen

Naar: A. O.

12/08/2023

Beste mijnheerDeze actie via testaankoop verbaast ons ten zeerste.U kreeg deze ochtend van ons een mailbericht, om 9:39 h, met de melding dat uw salon hier op 16/8 binnenkomt en wij deden u een voorstel tot afspreken van de levering op zaterdag 19/8.Op uw bestelbon van 24/3/23 staat een levertermijn van +/- 4 maanden.We zijn inderdaad iets later dan die 4 maanden, doch niet in die mate dat u kostenloos kan annuleren, zoals ook deze ochtend in de mail bevestigd.Zoals in het bericht gevraagd, gelieve te bevestigen op transport@trendywonen.be of de levering volgende week zaterdag zou passen.We merken ook op dat wij u in juli al voorstelden om u uit de nood te helpen met een tijdelijk vervangsalon, maar dat u dat weigerde.DankMet vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen

O&O Trendy Wonen

Naar: A. O.

12/08/2023

Beste mijnheerDeze actie via testaankoop verbaast ons ten zeerste.U kreeg deze ochtend van ons een mailbericht, om 9:39 h, met de melding dat uw salon hier op 16/8 binnenkomt en wij deden u een voorstel tot afspreken van de levering op zaterdag 19/8.Op uw bestelbon van 24/3/23 staat een levertermijn van +/- 4 maanden.We zijn inderdaad iets later dan die 4 maanden, doch niet in die mate dat u kostenloos kan annuleren, zoals ook deze ochtend in de mail bevestigd.Zoals in het bericht gevraagd, gelieve te bevestigen op transport@trendywonen.be of de levering volgende week zaterdag zou passen.We merken ook op dat wij u in juli al voorstelden om u uit de nood te helpen met een tijdelijk vervangsalon, maar dat u dat weigerde.DankMet vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen

A. O.

Naar: O&O Trendy Wonen

12/08/2023

Beste,Deze opmerking werd geplaatst ruim voor onze communicatie van deze ochtend. Ik kijk uit naar de levering aanstaande zaterdag. Ik sluit dit bericht af. Gr,

A. O.

Naar: O&O Trendy Wonen

12/08/2023

Beste,Deze opmerking werd geplaatst ruim voor onze communicatie van deze ochtend. Ik kijk uit naar de levering aanstaande zaterdag. Ik sluit dit bericht af. Gr,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform