Terug

Geen levering gekregen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. A.

Naar: ZALANDO

10/12/2025

Beste, Ik vraag een annulering van een openstaande betaling, vermits ik mijn artikels niet heb gekregen. Mijn artikels moesten geleverd worden en toen was ik niet thuis. Ik kreeg een melding van Bpost dat dit werd geleverd in mijn brievenbus. De artikels die ik had besteld waren een broek en 4 paar schoenen. Nou moet ik zeggen ik dacht dat kan niet, want zo een pakje zou mijn brievenbus niet kunnen ingaan. Ik ben naar huis gegaan buiten gezocht niets gezien en aan mijn buren gevraagd die er ook niets van wisten. Ik heb zalando gevraagd een onderzoek op te starten. Ze kwamen af met dat na een grondige controle ze niet overgaan tot compensatie. Dit vind ik absoluut belachelijk. Ik ga nu meer als 300 euro moeten betalen voor niets. Ik heb niets ontvangen en dit kon ook niet in mijn brievenbus vermits enkel brieven hierin passen. Dus ik weet niet goed of de postbode ze zelf gestolen heeft of wat er is gebeurd. Ik wil mijn artikels ontvangen of een annulering van betaling. Want dit kan echt niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform