Terug

geen levering gehad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Cool blue

03/12/2023

Beste, op woensdag 29.11.23 bestelde ik bij coolblue een nintendo met bijbehoren. Per mail kreeg ik een melding dat post NL deze pakketten zou afleveren op 30.11.23 en nadien een melding dat ze afgeleverd zouden zijn in onze brievenbus om 11u24Gezien ik niets ontvangen heb in de brievenbus, bij de buren, in de tuin enz nam ik contact met coolblue alsook met post nl Deze laatste verwijst naar mijn verkoopcontract met coolblue Coolblue zelf zegt dat ze een onderzoek zullen starten en willen dit niet per mail bevestigen( omdat ze slechtwerkende pc zou hebben) Het zou 10 dagen duren vooraleer ik antwoord zou krijgen Daar ik me ongerust maak, neem ik contact op met testaankoop voor assistentie en hulp

Berichten (3)

Cool blue

Naar: S. S.

03/12/2023

Beste Somnina Schreurs,Bedankt voor je bericht. Ik begrijp je bezorgdheid en wil je laten weten dat we je klacht serieus nemen. Het onderzoek naar je levering is op 02/12/2023 gestart. Dit onderzoek kan tot 10 werkdagen duren. We wachten momenteel op een antwoord van PostNL.Zodra we meer informatie hebben, zullen we je onmiddellijk op de hoogte stellen. Als je tegen 15/12/2023 nog geen antwoord hebt ontvangen, mag je ons zeker opnieuw contacteren.Heb je nog verdere vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Ik wens je nog een fijne zondagavond!Met vriendelijke groet,Melissa van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On December 3, 2023 at 8:05 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

S. S.

Naar: Cool blue

08/12/2023

Beste Jessar,Bedankt voor je bericht en voor de informatie.Helaas moeten we toch vaststellen en melden dat de bestelling door ons niet ontvangen is.We konden namelijk niet thuis zijn op het doorgekregen leveringsmoment.Het is dus niet mogelijk dat PostNL een fysieke levering kan aantonen.Bij thuiskomst was er aan of rond het huis ook geen geleverd pakket te vinden.We hebben het hen gevraagd, maar ook de buren hebben geen levering in onze naam aangenomen.We hebben geen ‘niet thuis’ melding ontvangen, en ook geen alternatief moment of plaats van levering of ophaling.Onze bestelling is door ons dus op geen enkel moment ontvangen. Niet fysiek en niet op een andere manier.Meer nog, we hebben ze niet gezien, en ze is op geen enkel moment in ons bezit geweest. We hebben ook geen idee wat er met het pakket is gebeurd.En voor alle duidelijkheid, het is in geen enkel geval onze bedoeling om hiermee misbruik te maken van de diensten van Cool Blue of van PostNL.We zouden gewoon graag ofwel de bestelling alsnog ontvangen, ofwel een terugbetaling van de niet ontvangen producten.We vertrouwen er op dat we dit probleem vlot kunnen oplossen.Met vriendelijke groeten,Somnina SchreursVerzonden vanuit Mail voor Windows

Cool blue

Naar: S. S.

12/12/2023

Beste Somnina, Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling. Ik heb je bestelling met nummer 77293903 er meteen bijgenomen en alles nagekeken. Er is momenteel een onderzoek gaande bij PostNL, maar ik zal je niet langer laten wachten. Zonet heb ik je twee aparte mails gestuurd met twee verschillende kwijt-verklaringen. Zou je deze kunnen invullen en doormailen, alsjeblieft? Op die manier kunnen we je dan van een oplossing voorzien. Bedankt voor je medewerking, en sorry voor het ongemak! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On December 8, 2023 at 1:58 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform