Beste Jessar,Bedankt voor je bericht en voor de informatie.Helaas moeten we toch vaststellen en melden dat de bestelling door ons niet ontvangen is.We konden namelijk niet thuis zijn op het doorgekregen leveringsmoment.Het is dus niet mogelijk dat PostNL een fysieke levering kan aantonen.Bij thuiskomst was er aan of rond het huis ook geen geleverd pakket te vinden.We hebben het hen gevraagd, maar ook de buren hebben geen levering in onze naam aangenomen.We hebben geen ‘niet thuis’ melding ontvangen, en ook geen alternatief moment of plaats van levering of ophaling.Onze bestelling is door ons dus op geen enkel moment ontvangen. Niet fysiek en niet op een andere manier.Meer nog, we hebben ze niet gezien, en ze is op geen enkel moment in ons bezit geweest. We hebben ook geen idee wat er met het pakket is gebeurd.En voor alle duidelijkheid, het is in geen enkel geval onze bedoeling om hiermee misbruik te maken van de diensten van Cool Blue of van PostNL.We zouden gewoon graag ofwel de bestelling alsnog ontvangen, ofwel een terugbetaling van de niet ontvangen producten.We vertrouwen er op dat we dit probleem vlot kunnen oplossen.Met vriendelijke groeten,Somnina SchreursVerzonden vanuit Mail voor Windows