Terug

Geen levering geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Telenet

17/01/2024

Beste, ik bestelde op 19december 2023 een iphone 15 pro bij telenet die op woensdag 20dec zou geleverd worden. Dit is meermaals verlegd door vertragingen. Iedere dag t.e.m zaterdag werd de levering gewijzigd met een nieuwe leveringsdatum. Vanaf de zaterdag werd er geen nieuwe leveringsdatum en/of info meer doorgegeven. Ondertussen heb ik meermaals een telenet winkel bezocht en deze meermaals gebeld. Er werd een onderzoek gestart want de bestelling zou volgens post nl verdwenen zijn in het sorteercentrum. Tot op heden 17/01/2024 is er geen besluit en is het naar zeggen nog steeds in behandeling. Ik had ook al mijn geld terug gevraagd bij telenet want het gaat om een stevig bedrag van 1100euro die ik heb betaald zonder hiervoor iets gekregen te hebben. Telenet ging dit bekijken maar het blijft een spijtige zaak want het was tenslotte een kerstcadeau dat dus ook helemaal in het water viel.Ik heb voorlopig een goedkopere gsm gekocht voor mijn vrouw om de tijd te overbruggen. Ik heb meermaals voorgesteld om zelf naar een telenet depot te gaan om een iphone op te halen maar dit kon helaas niet. Ze vinden het aan de telefoon een jammere zaak maar daar ben ik niets mee. 1maand later begin ik radeloos te worden en stuur ik jullie dit verslag. Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en de terugstorting van mijn annulatie blijft ook al een maand op zich wachten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform