Terug

geen levering /geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: VIDA XL

14/10/2020

Beste, ik bestelde op 15 september 2020 een tv beugel . Deze is nooit geleverd geweest . Betaling is wel van mijn bankrekening gegaan namelijk 61,98 euro en niet het bedrag 30,99 euro dat op de bestelbon aangegeven is. Wat ik ook maar probeer, via de site van Vida XL, er komt nooit een antwoord. Ook alles annuleren lukt niet. Daar een normale leveringstermijn niet gerespecteerd is en een een teveel is aangerekend wil ik mijn bestelling annuleren en de reeds betaalde som van 61,98 euro terugbetaald krijgen . Ik heb jullie alle informatie en bijlage van bewijs betaling bezorgd. Status artikel blijft op wacht op betaling staan.Details for order: 32110467370besteldatum: 15 september 2020Status: Wacht op betalingvidaXL Tv-beugel met basis 600x400 mm 32-70 Artikelnummer:50320Aantal:1Bedrag:€ 30,99Verkocht door:vidaXLStatus artikel:Wacht op betalingDetail transactieVan Droogenbroeck Wilfried ZichtrekeningBE89 8508 0737 8585Bedrag: -61,98 EURUitgevoerd op: 15 sep 2020Valutadatum: 15 sep 2020Tegenpartij: WoGer VENRAY 5804 AMOmschrijving: WoGer 15-09-2020 09:38 VENRAY670385*******5021Boekingsreferte: C0I15AG0EC0000J0Type verrichting: eCommerce betaalkaart1

Berichten (5)

VIDA XL

Naar: W. D.

25/10/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe zou je het recente contact dat je hebt gehad met onze klantenservice beoordelen?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/4032909/satisfaction/new/o00gRcC8Fu86AKh6xMRGuODpu?locale=1005----------------------------------------------Anthony Montenegro, 25 okt. 2020 09:10 CETGeachte heer mevrouw, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over je annuleringsverzoek. We begrijpen dat dit ongemak is en willen graag dat u onze oprechte excuses accepteert. We hebben je e-mail ontvangen en willen je heel graag helpen. Daarom is uw bericht doorgestuurd naar de juiste afdeling zodra we het hebben ontvangen. We willen u verzekeren dat uw veiligheid erg belangrijk voor ons is en we vragen u vriendelijk het product niet meer te gebruiken om verdere ongelukken te voorkomen terwijl we de zaak verder onderzoeken. We komen binnen 24 uur bij u terug. We stellen uw geduld in deze kwestie op prijs en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden Dank je. Vriendelijke groeten, _Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._AnthonyvidaXL----------------------------------------------Klachtenbox, 24 okt. 2020 19:47 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[0900WK-69OW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[0900WK-69OW]

W. D.

Naar: VIDA XL

28/10/2020

Nog steeds geen antwoord op mijn vragen !!!

VIDA XL

Naar: W. D.

29/10/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe zou je het recente contact dat je hebt gehad met onze klantenservice beoordelen?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/4073579/satisfaction/new/XM0xMl3dAihiMmFhj9IEwIbOv?locale=1005----------------------------------------------Camille, 29 okt. 2020 06:18 CETGeachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. Bij controle van ons systeem hebben we uw bestelling al terugbetaald. Controleer uw account. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Vriendelijke groeten, _Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._CamillevidaXL----------------------------------------------Klachtenbox, 28 okt. 2020 12:30 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[L7VVXP-V6V7] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[L7VVXP-V6V7]

W. D.

Naar: VIDA XL

03/11/2020

Beste, dit moet een vergissing zijn. Ik heb mijn bankrekening vandaag gecontroleerd en er is nog niets terug betaald. Aub dit duurt nu al zo lang.

VIDA XL

Naar: W. D.

04/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe zou je het recente contact dat je hebt gehad met onze klantenservice beoordelen?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/4133300/satisfaction/new/OmR4wDKAeiSl1qHPSGTrg02PL'locale=1005----------------------------------------------Stephanie Duco, 4 nov. 2020 05:30 CETGeachte heer mevrouw, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met vidaxl. We hebben uw vraag beantwoord en in een ander bericht een beschikbare oplossing aangeboden. We raden u aan om geen dubbele berichten te verzenden, omdat dit vertragingen kan veroorzaken. Uw begrip in deze kwestie wordt zeer gewaardeerd. Vriendelijke groeten, _Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._StephanievidaXL----------------------------------------------Klachtenbox, 3 nov. 2020 09:14 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[L7VVPR-4ZW7] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[L7VVPR-4ZW7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform