Beste, Ik bestelde Travertin tegels 30x60 en twee stuks Margaux op 31/05/2023 en kreeg op 5 juni een bevestigingsmail om ze op 17 juni op te halen in Zaventem. Dezelfde dag ontving ik de bestelbon met dezelfde datum: afhalen in Zaventem op zaterdag 17 juni.Toen ik op 17 juni aankwam in het afhaalstation in Zaventem, werd er geen levering gevonden.Ik belde de klantendienst en ze vertelden me, tot mijn verbazing, dat de levering inderdaad voorzien was voor eind juli.Hun verklaring was dat de twee stukken Margaux vertraging hadden en dus de hele levering is vertraagd en dat ze nu niets konden doen.Blijkt dat de bestellbon gesplitst had moeten worden om de deadline die je jezelf gesteld had voor 17/06 gehaald te hebben. En ik had op de hoogte moeten worden gebracht van de wijziging en/of vertraging van de levering.Toen ik de bevestigingsmail ontving, heb ik drie keer gebeld (ik heb het oproeplogboek bewaard) om er zeker van te zijn dat de levering inderdaad 17/06 te verwachten is. Elke keer kreeg ik de verzekering dat er geen probleem is en dat ik met een gerust hart de levering kan ophalen op 17/06. Dus als klant heb ik er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat alles volgens plan verloopt. Ik heb u de kans gegeven om het dossier bij verschillende gelegenheden te controleren en eventuele fouten te corrigeren.Als gevolg van de niet-communicatie door u heb ik mijn tegelzetters besteld van 19-21/06 incl. Direct gevolgd door de loodgieter om de toestellen te installeren, direct gevolgd door de parketplaatser en de goedkeuring van het water.Nu, het hele plan valt in duigen. Door de bouwverlof kan noch de tegelzetter meer verzetten, noch kan de loodgieter verder, wat betekent geen goedkeuring van het water tot in augustus of later.Wij gaan per 1 juli verhuizen.Natuurlijk heb ik dit allemaal uitgelegd maar het antwoord was en is elke keer als ik contact opneem met de klantenservice: we houden je op de hoogte wanneer de tegels geleverd kunnen worden. We konden in het weekend niets doen omdat de logistiek veel tijd nodig heeft om vooruit te plannen....In principe heb ik geen enkele verontschuldiging ontvangen, noch enig teken van echte inspanning om de fout die je hebt gemaakt te corrigeren.Mijn tegelzetter verwacht nu dat ik betaal voor de dag van vandaag, die hij voor mij had gereserveerd en toen ik hem zaterdag liet weten dat de tegels niet waren aangekomen, kon hij geen andere werk inplannen.Ik heb vandaag vrij genomen, de parkeer gereserveerd voor de tegelzetters.Impermo blijft me vertellen dat ze me op de hoogte houden, maar nooit terugbellen of contact opnemen via e-mail. Elke keer als ik bel sinds de nachtmerrie begon, moet ik het hele verhaal opnieuw beginnen, alleen maar om de les te krijgen dat je niets kunt doen, aangezien de logistiek tijd nodig heeft om de nieuwe levering in te plannen.Ik wens uitdrukkelijk en met aandrang te vragen om hier een gepaste compensatie en oplossing voor te voorzien,Dank bij voorbaat, IU